• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-61875

آیت‌الله‌العظمی حسینی‌ زنجانی:

مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با مقوله‌های فرهنگی مردم دارد

مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با مقوله‌های فرهنگی مردم دارد

 

تولیت مسجد جامع (سید) زنجان گفت: مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با مقولات فرهنگی مردم دارد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، آیت‌الله‌العظمی سیدمحمد حسینی‌زنجانی در دیدار مدیرکل و اعضا شورای معاونان صدا و سیمای مرکز زنجان با تقدیر از عملکرد رسانه استانی افزود: با نگاه به برنامه‌های صدا و سیما روشن است که مدیران و کارکنان این نهاد فرهنگی وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند.

 

وی با یادآوری تهدیدات دشمن در جبهه جنگ‌نرم خواستار توجه و مراقبت مسئولان ذی‌ربط در حوزه رسانه‌های مجازی شد.

 

آیت‌الله‌العظمی حسینی‌زنجانی، توجه به مقوله اقتصاد و معاش مردم را ضروری و مهم ارزیابی و تصریح کرد: مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با مقولات فرهنگی مردم دارد و باید به مقوله‌هایی مانند ازدواج و اشتغال جوانان توجه جدی و فوری صورت گیرد.

 

وی، انعکاس واقعیت‌های جامعه توسط صدا و سیما را عامل جلب نظر مسئولان به مشکلات و معضلات اجتماعی دانست و اضافه کرد: وظایف سازمان صدا و سیما گسترده، پیچیده و پرحجم است و سایر نهادها باید در این راه یاری‌گر رسانه ملی باشند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال‌روز میلاد مسعود کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از همکاری این مرجع عالیقدر با رسانه استانی در برنامه‌های مختلف به‌ویژه برنامه‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

 

مرتضی صفری با اشاره به صبغه مذهبی و دین‌محور شبکه اشراق، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان همواره در جمع مراکز پیشتاز سازمان در تولید برنامه‌هایی با محور دین و اخلاق است و تلاش جهت جذب مخاطب نیز بر همین اساس است.

 

وی با اشاره به تأثیر مثبت به موضوعات دینی و مذهبی در جذب مخاطب بیشتر، میزان مخاطبان شبکه اشراق را 75 درصد و بالاتر از میانگین كشوری اعلام کرد و افزود: استان زنجان به لحاظ بینندگان شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در بین سه استانی است که کمترین استقبال را از این شبکه‌ها را دارند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، محوریت برنامه‌های شبکه را علاوه بر دین و اخلاق، پرداخت به فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و افزود: در این راستا برنامه‌ای به نام پلاک برای سه‌هزار شهید استان در دست تولید است که تاکنون 1500 قسمت از این برنامه تهیه و پخش شده و در آینده نزدیک نیز برای باقی‌مانده شهدای استان انجام خواهد شد.

 

صفری در ادامه با اشاره به شبکه‌های نوظهور مجازی و تأثیرات مخرب آن بر بنیان خانواده‌ها، گفت: امروز خانواده‌ها هنوز به‌طور کامل با آثار مخرب شبکه‌های مجازی آشنا نیستند و در این زمینه باید توجه بیشتری صورت گیرد.

 

وی یکی دیگر از رسالت‌های رسانه استانی را انعکاس مشکلات مردمی اعلام کرد و افزود: صدا و سیما همواره سعی دارد مشکلات و کاستی‌های مردم استان را با در نظر گرفتن مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل مطلوبی به مسئولان استانی و کشوری منعکس کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha