مدیر عامل رسانه مدیکال استان کردستان، گفت: گردشگری سلامت رو به رشدترین بخش صنعت گردشگری در جهان بوده و به صورت یکی از صنایع جذاب در زمینههای اقتصادی، اشتغالزایی، معرفی فرهنگها و حتی ایجاد منابع سیاسی و تقویت سرمایه اجتماعی جهانی و منطقهای برای کشورها تبدیل شده است.
به گزارش ایسنا منطقه کردستان، کاوه خداکرمی عصر چهارشنبه ( 30 آبان ماه) در
سی و هفتمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد، هنر اتاق سنندج که در
محل سالن کنفرانس مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفهای استان کردستان، برگزار شد، با
بیان اینکه از نیمه دوم قرن بیستم، عوامل متعددی سبب رشد صنعت گردشگری شدهاند، اظهار
کرد: افزایش سلامت و جهانی شدن آن و ایجاد روشهای جدید درمانی سبب پیدایش مفهومی
تحت عنوان گردشگری سلامت یا مدیکال توریسم شده است.
وی تصریح کرد:
گردشگری سلامت رو به رشدترین بخشصنعت گردشگری در جهان بوده و به صورت یکی از
صنایع جذاب در زمینههای اقتصادی، اشتغالزایی، معرفی فرهنگها و حتی ایجاد منابع
سیاسی و تقویت سرمایه اجتماعی جهانی و منطقهای برای کشورها تبدیل شده است.
مدیر عامل رسانه
مدیکال استان کردستان، بیان کرد: با اتکا به تجربهی سالیان متمادی، استراتژی ایران
مدیکال بر پایه شناخت کامل رفتار مخاطبان عراقی و پوشش حداکثری جامعه مخاطب قرار
گرفته است.
خداکرمی عنوان
کرد: چاپ و نشر آگهینامه معرفی مراکز درمانی، کلینیکها و متخصصین ایرانی به زبانهای
کردی و عربی و توزیع هدفمند و رایگان آن در اقلیم کردستان و عراق، تولید محتوایی
تبلیغاتی، استقرار کانتر ایران مدیکال در مرزهای کشور و ارائه خدمات و مشاوره به
گردشگران سلامت از فاز نخست بوده است.
وی ذکر کرد:
توسعه زیر ساختهای درمانی و گردشگری، معرفی تبلیغ توانمندیهای پزشکی با ابزارها
و دانش نوین تبلیغات و بازرگانی از برنامه های فراگیر در ایران مدیکال است.
مدیر عامل رسانه
مدیکال استان کردستان، خاطرنشان کرد: اگر این دو پایه اصلی متناسب و هماهنگ رشد
و توسعه یابد، بیگمان اهداف برنامهای، محقق میشود اما رشد و توجه نامتوازن موجب
آسیب شده و مشکل آفرین خواهد بود.
خداکرمی یادآور
شد: رسانه ایران مدیکال ابزار کلیدی صنعت گردشگری سلامت است که امکان معرفی و
شناخت ظرفیت های درمانی کشور را برای جامعه مخاطب که در فاز کشور عراق بوده را
فراهم می کند در واقع معرفی و شناخت مقدمه
ی انتخاب و شروع سفر است.
نظرات