• جمعه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99122922247
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ملت و انقلاب اسلامی ما پیوند عمیقی با نهضت امام حسین (ع) دارد

ملت و انقلاب اسلامی ما پیوند عمیقی با نهضت امام حسین (ع) دارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:ملت و انقلاب اسلامی ما پیوند عمیقی با نهضت امام حسین (ع) دارد.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز جمعه ۲۹ اسفندماه در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی الغدیر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ملت و انقلاب اسلامی ما پیوند عمیقی با نهضت امام حسین (ع) دارد.

وی با بیان اینکه رهبر این نهضت ولی خدا و امام حسین (ع) بوده است، افزود: سردار این نهضت حضرت ابوالفضل (ع) و پیام رسان آن امام سجاد (ع) بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: پیوند عمیقی بین مسلمان و شیعه با امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) وجود دارد و آنان در نهضت کربلا و عاشورای حسینی محوری بودند و نقش آفرینی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  در ادامه  بر تأثیر منفی کرونا بر اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: چنانچه سیاست‌های درست، کارشناسی و علمی  در بازار ارز و سرمایه، طلا، مسکن و خودرو به کار گرفته و نظارت کامل در تنظیم بازار و کالاهای اساسی مردم عملیاتی می‌شد این ملت شریف و نجیب تا این اندازه به زحمت نمی‌افتادند.

وی اضافه کرد: دشمن با ترفند تحریم همه جانبه به دنبال ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و نظام اسلامی بود و شاهد بودیم این توطئه‌ها منجر به شکست رئیس جمهور سابق آمریکا شد و مردم به کنگره حمله کردند.

شاهرخی گفت: می‌توانیم با یاری خدا، اتکا به شرکت‌های دانش بنیان، استعداد و توانایی‌های جوانان، موفقیت صنایع دفاعی را در بقیه زمینه‌ها هم شاهد باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه سال گذشته در استان، آهنگ حرکت رو به جلو بود و می‌توانست سرعت و رشد خیلی بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: ۱۴۵۰میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام برای استان تخصیص داده شده که جذب این اعتبار جز مطالبات مردم لرستان است.

وی تعهدات حوزه مسکن، اشتغال، راه اندازی کارخانه‌ها تعطیل، رفع مشکل حقوقی و قضائی آنها و… را از جمله مطالبات مردم دانست و یادآور شد: امیدواریم با کار مضاعف و مطالبه گری درست مردم، شاهد عملیاتی شدن اینها باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت کرونا گفت: عبور دو شهر استان از وضعیت زرد به نارنجی نشانه خوبی نیست و از مردم درخواست می‌کنیم به دستور العمل های ستاد .کروناپایبند باشند و از حضور در تجمعات بپرهیزند تا بتوانیم سال جدید را با سلامتی و تندرستی آغاز کنیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha