• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99122720921
  • خبرنگار : 50184

"محمدحسین محبی" در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد

"محمدحسین محبی" در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد

ایسنا/کرمانشاه محمد حسین محبی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعضای مجمع انتخاباتی این هیات رای اعتماد گرفت.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه، امروز(27 اسفند) با حضور دبیر فدراسیون و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمدحسین محبی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت کشتی کرمانشاه را بدست گرفت.

در این مجمع داریوش اسماعیل بیگی و محمدحسین محبی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه بودند که در ابتدا کاندیداها براساس حروف الفبا به مدت 10 دقیقه به ارائه برنامه های خود برای چهار سال آینده کشتی کرمانشاه پرداختند.

داریوش اسماعیل بیگی صحبت های خود را با انتقاداتی تند از عملکرد هیات قبلی کشتی کرمانشاه آغاز کرد که این موضوع با واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان مواجه شد و از این کاندیدا خواست طبق قانون انتخابات تنها برنامه هایش را ارائه دهد.

در ادامه محمد حسین محبی رئیس دو دوره قبل کشتی کرمانشاه نیز طی سخنانی از عملکرد هیات دفاع کرد و به برخی انتقاداتی که این روزها متوجه هیات کشتی کرمانشاه شده پاسخ گفت.

پس از اعلام برنامه های کاندیداها برای چهار سال آینده کشتی استان رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدا آغاز شد که در نهایت محمدحسین محبی با کسب 13 رای از مجموع 17 رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه شد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در پاسخ برخی انتقادات به هیات کشتی استان که این روزها و پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی مطرح شده بود، اظهارکرد: مطرح کردن چنین مسائلی دلسردی انسان را به دنبال دارد، چراکه تمام عشق و علاقه ام کشتی بوده و اینگونه انتقادات باعث ناامیدی می شود.

وی اعلام کرد: در این روزها مباحثی مطرح می شود که تعجب برانگیز است، از جمله اینکه گفته می شود برای رقابت های جام تختی سه میلیارد تومان به حساب هیات آمده و دو میلیارد تومان آن را خرج کرده ایم و مابقی به جیب مسئولین هیات رفته، درحالی که حتی یک ریال پول در این مدت به حساب هیات نیامده است.

محبی همچنین در پاسخ به انتقاداتی که درخصوص افت کشتی کرمانشاه مطرح می شود، گفت: از حدود 80 سال پیش، یعنی از سال 1319 که کشتی در کرمانشاه روی تشک برگزار شده تاکنون تنها یک بار این استان به مقام قهرمانی کشور رسیده که آن هم در زمان ستاره های سابق کشتی استان بوده و چندباری هم نایب قهرمان کشور شده است.

وی افزود: این درحالی است که تنها طی پنج سال گذشته کشتی کرمانشاه پنج بار روی سکوی نایب قهرمانی ایران رفته و در فینال رقابت های کشتی جام تختی هم شش فینالیست داشتیم که در تاریخ کشتی این استان بی سابقه بوده است.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در جواب دیگر کاندیدای این مجمع که از عدم بازدید رئیس هیات استان از شهرستان ها به شدت انتقاد داشت هم گفت: وقتی هیات ریالی پولی ندارد که به شهرستان ها بدهیم، سرکشی به آنها بجز هزینه های که برای این بازدیدها متحمل می شوند، چه فایده ای دارد. بازدید زمانی مفید است که پولی باشد که به هیات ها بدهیم.

وی با تاکید براینکه کشتی کرمانشاه بهترین دوران خود را سپری می کند، اعلام کرد: سال 2019 بعد از حدود سی سال سه کشتی گیر از کرمانشاه یعنی رضا افضلی، یدالله محبی و بهمن تیموری در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای رقابت های قهرمانی جهان قرار گرفتند.

محبی خاطرنشان کرد: قصدم این نیست که کار هیات های قبلی را کم اهمیت جلوه دهم و آنها را ناتوان نشان دهم، اما کارهای بزرگی در این هیات شده که در هیات های قبلی نبوده است.

وی به رایگان شدن سالن های کشتی کرمانشاه طی دو سال هم اشاره کرد و گفت: این کار باعث شد تا بتوانیم دوباره روزهای خوبی را در کشتی کرمانشاه شاهد باشیم و سالن های کشتی شلوغ شود.

رئیس هیات کشتی استان اضافه کرد: همچنین طی این سالها برگزاری رقابت های جهانی و چند دوره رقابت های جام تختی را داشتیم که گرفتن همین میزبانی ها باعث شد تا چند ملی پوش در اردوهای تیم ملی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: گرفتن این میزبانی ها درحالی بود که حتی استان های شاخص این رشته همچون مازندران هم نتوانسته اند تاکنون چنین کاری کنند.

محبی اعلام کرد: اگر کسی از کشتی کرمانشاه انتقاد دارد، بهتر است موشکافانه آن را نسبت به گذشته مقایسه کند و ببیند که وضعیت در گذشته چگونه بوده و اکنون به چه شکل است.

رئیس هیات کشتی استان بااشاره به اینکه کشتی بانوان کرمانشاه هم طی چندسال اخیر رشد خوبی داشته، گفت: در کشتی بانوان کرمانشاه کشتی گیران شاخصی همچون هانیه عاشوری را داریم و کارهای خوبی در این بخش انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیات کشتی استان از همه پیشکسوتان و بزرگان این رشته دعوت به همکاری کرده، افزود: ما از همه دعوت کردیم، اینکه کسی ترجیح داده که دعوت ما را نپذیرد به اختیار خودش بوده است.

محبی در خاتمه با  تاکید براینکه هیات استان داشتن اخلاق و رفتار صحیح کشتی گیران خود را مورد توجه جدی قرار داده، گفت: طی دوره های قبل چندان روی این مقوله  توجهی نمی شد، اما ما معتقدیم که قهرمان شدن یک شخصیت و رفتار خوب می خواهد.

محمدحسین محبی پیش از این دو دوره دیگر هم ریاست هیات کشتی استان را برعهده داشته است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha