• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122620141

آئین رهایی ۲۸۶ زندانی در فارس برگزار شد

آئین رهایی ۲۸۶ زندانی در فارس برگزار شد

ایسنا/فارس آئین آزادسازی ۲۸۶ زندانی جرائم غیرعمد، تحت عنوان "نذر رهایی" با حضور مسئولان ارشد استان فارس، در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس سه‌شنبه ۲۶ اسفند در مراسم "نذر رهایی" که با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس در شیراز برگزار شد، گفت: رهایی زندانیان جرایم مالی غیرعمد که به همت خیران گرامی و سایر دست اندرکاران در نهادها و مجموعه های مختلف انجام می‌شود، امری پسندیده بوده و علاوه بر اینکه وظیفه اجتماعی هر فرد تلقی می‌شود، یکی از ارزش ها و مولفه های دین اسلام است.

عنایت‌الله رحیمی ضمن تشکر از فرماندهی سپاه فجر که مسئولیت پیگیری نذر رهایی و طرح های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه را در این شرایط سخت کرونایی بر عهده گرفته است، گفت: اقدامات  بسیار ارزشمندی با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی دولت ،نماینده ولی فقیه در استان و همه خیرین انجام داده اند منجر به انجام این اقدامات ارزشمند بوده است.

استاندارفارس بیان کرد: بیش از ۱۸۰۰میلیارد تومان کمک های مومنانه  اهدا شده از سوی مردم توسط این عزیزان جمع آوری شده و به دست نیازمندان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح نذر رهایی تاکنون ۶۰۰ زندانی در فارس آزاد شده است، گفت: در مرحله قبل مقرر شد ۱۰۰ زندانی با همکاری نمایندگان دولت در استان فارس به موهبت رهایی دست یابند.

رحیمی بیان کرد: پس از تکلیف به فرمانداران و تلاش این عزیزان در همه شهرستان های فارس توانستیم ۱۲۵ زندانی جرایم مالی غیر عمد را به آغوش خانواده ها بازگردانیم. این اقدام علاوه بر تقویت مودت و دوستی و تحکیم نهاد خانواده، سبب جلوگیری از آسیب هایی می‌شود که ممکن است، فقدان حضور سرپرست خانوار، ایجاد کند.

استاندار فارس با قدردانی از رئیس کل و دیگر مسئولان دادگستری و دستگاه قضایی استان فارس، خاطرنشان کرد: این ۱۲۵ نفر بیش از ۶میلیارد بدهی داشتند که از این میزان بیش از ۲ میلیارد تومان تخفیف گرفته شده و چهار میلیارد نیز پرداخت شده است.

رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از نذر رهایی ۲۸۶ نفر آزاد شدند، گفت: ۱۱۱نفر با هماهنگی سپاه پاسداران، ۵۰نفر از سوی شورای شهر و شهرداری شیراز و ۱۲۵ نفر با پیگیری فرمانداری ها و با هماهنگی کامل بین همه دستگاه های مختلف و با نیک اندیشی خیرین نعمت رهایی را چشیده اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha