• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122418531

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز:

روز پنجم ۷۹ داوطلب در شیراز ثبت‌نام کردند

روز پنجم ۷۹ داوطلب در شیراز ثبت‌نام کردند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، گفت: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی، در شیراز ۷۹ نفر نام نویسی کردند.

محمدرضا امیری شامگاه یکشنبه ۲۴ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در شیراز با ثبت نام ۷۹ داوطلب در روز پنجم به پایان رسید که از این تعداد ۶۶ نفر مرد و ۱۳ نفر زن ثبت‌نام کردند.سه نفر از این افراد سابقه نمایندگی در شورای شهر شیراز دارند.

امیری با بیان اینکه تا پایان امروز ۲۳۹ نفر در شیراز نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از کل ثبت‌نام شدگان، ۱۱۵ نفر حضوری و ۱۲۴ به صورت غیر حضوری نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر مرد و ۲۸ نفر زن هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، جوان‌ترین داوطلب ثبت‌نام شده در این شهر ۲۵ سال و مسن‌ترین داوطلب ۶۶ سال سن دارند.

امیری با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان نهایی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز به تفکیک، تصریح کرد: ۲۰۳ نفر در حوزه انتخابیه شیراز، ۲۳ نفر در شهر صدرا، ۱۱ نفر در خان‌زنیان و ۲ نفر در داریون ثبت‌نام کرده‌اند.

او به سطح تحصیلات داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: ۱۶ داوطلب دارای تحصیلات دکتری، ۹۵ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۱۵ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی، ۹ نفر داوطلب دارای تحصیلات فوق دیپلم و ۴ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح ۲۰ اسفند آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha