• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122418042
  • خبرنگار : 30054

شروع سال نو با هدایای خاص "عکسچاپ"

شروع سال نو با هدایای خاص "عکسچاپ"

هر سال نوروز حال و هوای خاص خود را دارد. نوروز است و خانه تکانی های قبل از آن. نوروز است و بازار و خرید و لباس نو. نوروز است و سبزه انداختن برای سفره هفت سین. نوروز است و بوی سبزی پلو و ماهی شب عید. اینها تنها بخشی از زیبایی ها و شیرینی های نوروز است. همه ی این اتفاقات خوب باعث می شود نوروز هر سال رنگ و بوی خاصی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام عکسچاپ، نوروز زمانی برای تازه شدن روح و جسم است. خواه این تازگی بر پیکره انسان و جانداران باشد و یا بر تن طبیعت و سایر هستی.از گذشته رسم بر این بوده که به شکرانه آمدن نوروز و نو شدن سال مردم به یکدیگر هدیه عید نوروز دهند.

 البته بیشتر این هدیه را با نام عیدی می شناسیم. عیدی ممکن است اسکناسی باشد که بزرگترها لای قرآن می گذارند و به بقیه می دهند. همچنین می تواند هدیه ای باشد که اعضای خانواده به یکدیگر بدهند. یکی از مهمترین ویژگی های هدیه، حس خوبی است که به طرف مقابل می دهد و در حین زیبا بودن، قابل استفاده در روزمرگی زندگی نیز باشد.

برای خرید عیدی نوروز اغلب سراغ وسایل گران قیمت می رویم، در صورتی که می توان با هزینه متعادل و اقتصادی کادوی خیلی زیبا و در عین حال هیجان انگیز هم تهیه کنیم.

یکی از ترندهای امروز دنیا استفاده از ماگ های زیبا و رنگی می باشد ولی ممکن است طرح دلخواهمان را در آنها پیدا نکنیم. یکی از جذاب ترین کارهایی که امروزه می شود انجام داد انتخاب طرح دلخواه و چاپ آن روی لیوان مورد نظرمان هست.

عکسهای مربوط به قشنگترین لحظه های زندگی، منظره های مورد علاقه، شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و هر چیزی که بتواند یک خاطره خیلی قشنگ را از دادن هدیه به عزیزانمان بسازد.

چاپ لیوان از جمله کارهایی است که با استفاده تکنولوژی مدرن امروزی، یکی از زیباترین هدایای مورد علاقه را می سازد و در حین سادگی می تواند باعث شگفتی و هیجان زدگی شخص هدیه گیرنده باشد. با توجه به روزمرگی زندگی امروزی، استفاده از لیوان های با طرح های خاص و مورد علاقه مان در محل کار می تواند حس خوبی برای ما و اطرافیانمان داشته باشد.

 جوانان و نوجوانان امروزی استفاده از وسایل خاص را دوست دارند و داشتن وسایل با طرح دلخواهشان را می پسندند. هر شخص با هر سلیقه ای می تواند لیوان مورد علاقه اش را با طرح دلخواه داشته باشد و در مناسبت های خاص به عزیزان و دوستانش هدیه دهد.

هدیه عید نوروز همزمان با شروع سال جدید و انتظار برای تحقق هدف ها و اتفاقات خوب، نشانه ای برای ابراز محبت و همراهی با عزیزانمان در سال جدید است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha