• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99122417896
  • خبرنگار : 50416

فرماندار ویژه ملایر:

هنوز کاندیدایی در «اسلامشهر آق‌گل» ثبت نام نکرده است

هنوز کاندیدایی در «اسلامشهر آق‌گل» ثبت نام نکرده است

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: طی چهار روز گذشته در مجموع ۴۸ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملایر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۱ نفر برای شورای شهر ملایر، هفت نفر جوکار، یک نفر سامن، هفت نفر زنگنه و سه نفر ازندریان نامزد شدند و تاکنون از اسلامشهر آق گل ثبت نام نداشتیم.

قدرت‌الله ولدی صبح یکشنبه ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران، به نشست ویدئو کنفرانس جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور با معاونان سیاسی استانداری ها و مدیران ستادی اشاره و اظهار کرد: در این نشست با هدف بررسی روند فرآیند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، استان همدان به عنوان دومین استان کشور در تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات معرفی شد.

وی تصریح کرد: تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملایر و بخش های تابعه، به عنوان نخستین شهرستان در استان همدان، نتیجه مدیریت صحیح استاندار همدان، معاون سیاسی، امنیتی استانداری و تلاش مجموعه عوامل استانی و شهرستانی است.

ولدی از ثبت نام ۴۸ داوطلب طی چهار روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خبر داد و گفت: در چهارمین روز از ثبت نام، ۲۱ نفر در انتخابات کاندیدا شدند که ۹ نفر مربوط به شهر ملایر، سه نفر شهر جوکار، یک نفر شهر سامن، شش نفر شهر زنگنه و یک نفر شهر ازندریان است و تاکنون از اسلامشهر آق گل ثبت نام نداشتیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۵ نفر آقا و سه نفر خانم تاکنون در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ملایر نامزد شدند، افزود: از ۴۷ نفر افراد ثبت نامی، ۳۱ نفر برای شورای شهر ملایر، هفت نفر جوکار، یک نفر سامن، هفت نفر زنگنه و سه نفر ازندریان نامزد شدند و از این تعداد یک نفر دارای مدرک دکتری تخصصی، ۱۶ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲۷ نفر مدرک کارشناسی، سه نفر دارای مدرک کاردانی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

فرماندار ویژه ملایر در پایان خواستار استفاده از دو روش غیرحضوری برای ثبت نام به علت رعایت پروتکل های بهداشتی شد و خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق چهار روش اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به فرمانداری می توانند ثبت نام کنند اما توصیه ما استفاده از دو روش غیرحضوری به علت رعایت پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha