• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99122116375
  • خبرنگار : 30450

با حضور رئیس کمیته امداد کشور انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی در سی سخت زلزله زده

آغاز عملیات اجرایی یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی در سی سخت زلزله زده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد کشور ضمن بازدید از وضعیت مردم زلزله زده کلنگ احداث یک مسکن به نمایندگی از ۱۱۰ مسکن را به زمین زد.

رئیس کمیته امداد سفر یک روزه ای به شهرستان زلزله زده سی سخت داشت.
همچنین نشستی به ریاست استاندار و با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد، فرماندار دنا، مدیران کل امداد و بنیاد مسکن استان، امام جمعه سی سخت و بخشدار مرکزی در محل فرمانداری دنا برگزار شد.
در این نشست مقرر شد که بازسازی ۱۱۰ واحد تخریبی مددجویان امداد در شهرستان دنا با همکاری کمیته امداد، استاندار، مدیر کل بنیاد مسکن استان و سایر دست اندرکاران آغاز و تا پایان تیرماه به مددجویان تحویل داده شوند.
در ادامه این نشست رئیس کمیته امداد کشور ضمن بازدید از وضعیت مردم زلزله زده کلنگ احداث یک مسکن به نمایندگی از ۱۱۰ مسکن را به زمین زد.
گفتنی است؛ زیر بنای هر واحد مددجویی۶۰ تا ۷۰ متر عنوان است و متوسط اعتبار هر واحد ۱۸۵ میلیون تومان میباشد که ۵۵ میلیون بلاعوض و۱۳۰ میلیون تومان نیز ازمحل تسهیلات بانکی تامین می شود.

مقرر شد تعداد ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویی که در زلزله اخیر کاملا تخریب شدند 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کمیته امداد 'استانداری و 'بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت و کمک سایر دستگاه های متولی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ احداث و تحویل مددجویان شود.
  با حضور رییس کمیته امداد کشور، استاندار و جمعی از مسئولان کلنگ احداث یک واحد به نمایندگی از ۱۱۰ واحد توسط آقای بختیاری و استاندار به زمین زده شد.
گفتنی است  زیر بنای هر واحد مددجویی۶۰ تا ۷۰ متر عنوان است و متوسط اعتبار هر واحد ۱۸۵ میلیون تومان میباشد که ۵۵ میلیون بلاعوض و۱۳۰ میلیون تومان نیز ازمحل تسهیلات بانکی تامین می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha