• چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122015821
  • خبرنگار : 30054

زاگرس پوش به دنبال مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی است

زاگرس پوش به دنبال مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی است

مدیرعامل زاگرس پوش با تاکید بر ویژگی های اصیل این برند و سهم رو به گسترش آن در بازار پوشاک فاخر کشور، از افتتاح شعبه جدید زاگرس پوش در بازار بزرگ ایران مال خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زاگرس پوش، زاگرس پوش برند نام آشنا و مطرح پوشاک ایرانی در سال های اخیر با درخشش در بازار مورد استقبال گسترده اقشار مختلف قرار گرفته و جایگاه خود را در بین برندهای شناخته شده کشور تثبیت کرده است.

 رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در آستانه افتتاح فروشگاه جدید این شرکت در بازار بزرگ ایران مال ، با تاکید بر توسعه بازار و تنوع محصولات برند زاگرس پوش اظهار کرد: بازار پوشاک ایران از ظرفیت های فراوانی برای خلق فرصت، سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی برخوردار است و ما در شرکت زاگرس پوش تلاش می کنیم این ظرفیت ها را با تمام توان شکوفا کنیم.

ایرانیان باید با افتخار پوشاک ایرانی بپوشند

وی با بیان این که ایرانیان باید پوشاک ایرانی را با افتخار و سربلندی به پوشاک خارجی ترجیح دهند، افزود: سهم تولید کنندگان پوشاک ایرانی این است که در کیفیت ، تنوع محصول و خلاقیت و هماهنگ بودن با مد و پسند روز ضمن حفظ ارزش های ملی با حداکثر توانمندی خود فعالیت کنند و البته سهم دولت نیز این است که از ورود پوشاک خارجی قاچاق به کشور جلوگیری کند و تمهیدات حمایتی از تولید داخلی بیندیشد.

چگنی با اشاره به سابقه فعالیت برند زاگرس پوش و چگونگی تولد این برند اظهار کرد: تفکر ایجاد و خلق یک برند ایرانی پوشاک با تاکید بر اصالت و داشته های بومی و فرهنگ اصیل ایرانی خصوصا فرهنگ غنی مردم خونگرم ساکن در دامنه رشته کوه های زاگرس، به تولد برند زاگرس پوش در سه دهه قبل انجامید.

مزیت های کلیدی زاگرس پوش

 وی با یادآوری مزیت های کلیدی این برند که عبارتند از کیفیت ، تنوع محصول، خدمات پس از فروش و عرضه مستقیم کالا، ادامه داد: بعد از سپری کردن چالش‌های دوران آغاز فعالیت و سال‌های ابتدایی کار، که فعالیت ما به صورت سنتی و با امکانات محدود انجام می‌شد، طی چند سفر به کشورهای پیشرو در زمینه مُد و پوشاک مثل ایتالیا، آلمان و ترکیه تصمیم به توسعه فعالیت‌ها اتخاذ شد و نهایتا از حدود ۱۵ سال قبل، برند زاگرس پوش تولید محصولات خود را به شکل صنعتی و با مدرن‌ترین تجهیزات و روش‌ها آغاز کرد.

تنوع محصولات و بازارسنجی مناسب

مدیرعامل زاگرس پوش بازار هدف این برند را اقشار متوسط و متوسط به بالا برشمرد و تصریح کرد: هدف ما مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی و به عبارت دیگر تولید پوشاک فاخر و قابل افتخار برای تمام مردم سرزمین ایران و تنگ کردن عرصه بر پوشاک خارجی در کشور بوده است و خوشبختانه طی سال های فعالیت خود با اتکاء به کیفیت محصولات و بازارسنجی مناسب، توانستیم به جایگاه مطلوبی در نظر مخاطب هدف خود برسیم.

چگنی تنوع محصولات را از ویژگی‌های مورد تاکید برند زاگرس پوش دانست و افزود: مخاطب ایرانی نسبت به تنوع محصولات پوشاک دقت و حساسیت بالایی دارید و به همین علت ما نیز در راستای پاسخگویی به نیاز مخاطب ، تولید انواع شلوار تک، کت ، کت و شلوار، پیراهن، مانتو، پالتو ، لباس های مجلسی زنانه و ... را در دستور کار قرار داده‌ایم.

برنامه های توسعه آتی برند زاگرس پوش

وی در پایان درباره اهداف پیش روی این برند، اظهار کرد: برنامه توسعه ما بر این اصل استوار است  که نمایندگی های خود را به تدریج در سراسر کشور گسترش دهیم. ضمنا برای بازار تهران به عنوان بزرگ ترین بازار پوشاک ایران برنامه جامعی داریم و طبق این برنامه روز پنج شنبه ۲۱اسفند همزمان با عید مبعث شعبه جدیدی از فروشگاه های خود را در منطقه غرب تهران و در بازار بزرگ ایران مال با هدف تثبیت جایگاه خود در غرب تهران، افتتاح می کنیم. همچنین امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعبه های خود در کشورهای منطقه حاشیه خلیج فارس باشیم و پوشاک فاخر ایرانی را در بازارهای این منطقه عرضه کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha