• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99121611628
  • خبرنگار : 50084

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان:

نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های خراسان رضوی در پرورش‌اندام و بدنسازی داریم

 نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های خراسان رضوی در پرورش‌اندام و بدنسازی داریم

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از کمک ۷۵۰ میلیون ریالی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شهرستان‌ها در نیمه دوم سال ۹۹ خبر داد.

سروش پورآزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکردش در راس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در زمان شروع فعالیتم؛ عدم هماهنگی و ساماندهی هیات‌های شهرستانی بود، به نوعی که در اکثر شهرستان‌ها یا هیاتی وجود نداشت و یا هیات بدنسازی و پرورش اندام آن شهرستان فعالیتی نداشت.

وی افزود: در سال گذشته پیش از شیوع بیماری کرونا تلاش شد تا در تمامی مسابقات و فعالیت‌های که به صورت استانی برگزار می‌شود، تیم‌های شهرستانی حضور داشته باشند، اما در سال ۹۹ برنامه‌ریزی و هدف ما فعالسازی شهرستان‌های غیر فعال و پشتیبانی و توانمندسازی شهرستان‌های فعال بود.

پورآزاد خاطرنشان کرد: در سال جاری با دو رویکرد استفاده از ورزشکاران و چهره‌های مطرح هر شهرستان و یا افراد توانمند برای حمایت از این رشته، سرپرست‌ها و روسای هیات‌های شهرستانی منصوب شدند و وضعیت تمامی شهرستان‌های استان و نحوه فعالیت هیات‌های شهرستانی سر و سامان گرفت، همچنین در شهرستان‌هایی که از گذشته هیات‌های فعالی داشتند تلاش شد تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی ضمن توانمندسازی مربیان آن شهرستان منابع درآمدی برای هیات‌ها ایجاد شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال ۹۹ با حمایت مالی از شهرستان‌ها و توزیع ۷۵۰ میلیون ریال در هیات‌های شهرستانی تلاش کردیم تا برخی نیازها و کمبودها را برطرف کنیم همچنین مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و پرس سینه قهرمانی استان نیز در دو شهرستان طرقبه شاندیز و قوچان در بهمن و اسفند ماه برگزار شد تا شهرستان‌ها نقش خود را در برنامه‌های استانی احساس کنند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ هم شهرستان‌ها نقش پررنگی در برنامه‌های ما دارند و باید برنامه‌ها و اهدافی که به آن‌ها ابلاغ شده را به مرحله اجرا برسانند تا حمایت شوند. مسئولین کمیته‌ها در هیات استان هم موظف هستند تا در اجرای برنامه‌ها و اهداف هیات در شهرستان‌ها همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha