• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99121309777
  • منبع : نمایندگی قزوین

تولید محتوای اردوی «ایران مرز پرگهر» در قزوین انجام شد

تولید محتوای اردوی «ایران مرز پرگهر» در قزوین انجام شد

ایسنا/قزوین اردوی «ایران مرز پرگهر» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۸ طی پانزده دوره در سراسر کشور برگزار می‌شد؛ در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا در راستای اهداف این طرح سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در استان‌ها اقدام به تولید محتوا کردند، گروه «ایران مرز پرگهر» در قزوین متشکل از تصویربردار و ۲ دانشجو برای انجام مصاحبه در محل کارخانه «بیدستان» قزوین حضور پیدا کرد.

طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، ویژه دانشـگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور به منظور آشنایی آن‌ها با مواریث فرهنگی، تمدنی و طبیعی، پروژه‌های ملـی و توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی- آموزشی و زیربنایی کشور انجام می‌شود.

این طرح از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۸ طی پانزده دوره در سراسر کشور برگزار شده است و اردوهای شـانزدهمین دوره بـه علت شرایط ناشی از شیوع کرونا و مصوبات کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی کرونا مبنی بـر محدودیت اجرای اردوهای دانشجویی، برگزار نخواهد شد.

 بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین؛ نظر به اهمیت تداوم طرح از سویی و حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت مقررات جاری کشور از سوی دیگر، «تولید محتوا» محور اصـلی اجرای این دوره از طرح در اَشکال فیلم، تصویر و مکتوب است که طی آن دانشگاهیان با مواریث تـاریخی، طبیعـی و دستاوردهای فناورانه کشـور آشنا شوند.

یکی از مراکز صنعتی که برای تولید محتوا در جهاد دانشگاهی استان قزوین انتخاب شده، کارخانه بیدستان است. این کارخانه انواع سرکه‌های تقطیری و تخمیری، انواع سرکه، تولید ظروف پلیمری جهت بسته‌بندی، بسته‌بندی الکل، انواع سس‌ها را تولید می‌کند.

در این راستا گروه ایران مرز پرگهر در قزوین متشکل از تصویربردار و دو دانشجو برای انجام مصاحبه در محل این کارخانه حضور پیدا کردند و مصاحبه با مدیر آزمایشگاه، مدیر تحقیق و توسعه، سرپرست سالن تولید مواد ضدعفونی و سرپرست سالن سس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

همچنین گروه ایران مرزپرگهر جهاد دانشگاهی از آزمایشگاه، سالن تولید ضدعفونی و سالن سس بازدید کردند؛ گفتنی است حاصل این بازدید به زودی در قالب مستندی کوتاه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha