• شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99120905844

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بافق افتتاح شد

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بافق افتتاح شد

ایسنا/یزد شهردار بافق از افتتاح فاز اول بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهر و تکمیل نورپردازی و روشنایی این مسیر به همت شهرداری خبر داد.

«سیدعلی نوروز زاده» در آیین افتتاح این بلوار که با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (باقرآباد) به طول سه کیلومتر از میدان بهارستان تا میدان گردشگری طراحی شده است.

وی افزود: فاز اول این بلوار در محدوده قانونی شهر به مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع با اعتباری بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به پیگیری ادامه این عملیات عمرانی با موافقت فرمانداری و از طریق بخشداری تصریح کرد: اهمیت احداث این مسیر مربوط به دسترسی ایده آل به نقاطی همچون کنارگذر شمالی، مزارع، روستاها و مناطق گردشگری شهرستان است که با همکاری و مشارکت فرمانداری، اعضای شورای شهر و مالکین شریف املاک واقع در مسیر در حال انجام است.

وی در خصوص روشنایی این مسیر تصریح کرد: البته روشنایی تمام معابر عمومی در زمره وظایف اداره برق بوده و شهرداری در این موارد به منظور زیبایی مسیر، پایه روشنایی را تامین می‌کند.

وی افزود: البته در خصوص این بلوار با توجه به زمانبر شدن و طولانی شدن اجرا از سوی اداره برق، قرار بر این شد که شهرداری با همکاری فرمانداری روشنایی مسیر را انجام دهد و در قبال آن اداره برق در تکمیل مسیر دیگری نقش آفرینی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، نوروززاده ساخت بلوار باقر آباد را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و گفت: شهرداری از نهادهایی است که بودجه خود را از محل ارائه خدمات مطلوب کسب می‌کند و تنها مقدار کمی از دو درصد عوارض فروش مواد معدنی منطقه به شهرداری تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha