• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99120301316
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهمترین وظیفه حراست است

حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهمترین وظیفه حراست است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نیروهای حراست از میان افراد خوش‌فکر، خوش‌نیت و پرتلاش انتخاب شوند.

سید موسی خادمی با حضور در نشست مدیران و کارشناسان حراست دستگاه‌های اجرایی استان که دوم اسفندماه برگزار شد، بر پاسداشت حقوق مردم توسط این قشر تأکید کرد.

وی تصریح کرد: واژه حراست این سؤال را در ذهن تداعی می‌کند که حفاظت از چه چیزی؟ که در این رابطه پاسخ و منظور، حفاظت از حقوق مردم است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای حراست از میان افراد خوش‌فکر، خوش‌نیت و پرتلاش انتخاب شوند، افزود: حفاظت و پاسداشت از حقوق جمعی و فردی مردم وظیفه نیروی حراست است.

خادمی خاطرنشان کرد: هر انسان در جامعه حقوقی جمعی و فردی دارد که بخشی از آن در حیطه نظام اداری تعریف می‌شود و نیروهای حراست عهده‌دار حمایت از آن هستند.

وی بیان کرد: جلوگیری از تبعیض، جناح‌بندی و محروم شدن مردم از خدمات نظام وظیفه بسیار مهمی است که نیروهای حراست ملزم به رعایت آن هستند.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم ارائه خدمات به مردم ادامه داد: خدمت به مردم زمینه ایجاد رضایتمندی از مجموعه نظام را در پی دارد و اینجاست که نیروهای حراست نقش پر رنگ خود را با انجام وظایف محوله ایفا می‌کنند.

خادمی با تأکید بر حمایت از نیروهای انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک سازمان، اظهار کرد: بسیار مهم است که نیروی حراست به دنبال شناسایی و رفع مشکلات کارکنان ادارات باشد و به این طریق از کرامت آن‌ها حمایت کند.

وی به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شناسایی نقایص، نقاط ضعف و گلوگاه‌های فساد از دیگر وظایفی است که در برهه زمانی حساس انتخابات بر عهده نیروهای حراست قرار دارد و باید با رفع این مشکلات، به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند.

خادمی رعایت اصل بی‌طرفی و عدم دخالت نیروهای اداری در برگزاری انتخابات را موضوع مهمی تلقی کرد و یادآور شد: مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی در فرصت باقیمانده تا انتخابات، جلسات هم‌اندیشی برای برگزاری یک انتخابات سالم را تشکیل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha