• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99120100317
  • خبرنگار : 30450

معاون رییس جمهور خبر داد

رسیدگی فوری و رفع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله سی سخت کهگیلویه و بویراحمد

رسیدگی فوری و رفع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله سی سخت کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی فوری و رفع مشکلات خانواده‌های ایثارگران عزیز آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده را صادر کرد.

" مهندس سعید اوحدی" در نامه‌ای به "سید منصور موسوی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: مقتضی است سریعاً نسبت به رفع مشکلات خانواده‌های عزیز آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده اقدام فرمایید.
وی در نامه جداگانه‌ای خطاب به "ملک محمد نجفی" معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت و وضعیت آب و هوای منطقه، هر گونه کمک و مساعدت مورد نیاز هم با هماهنگی مدیر محترم استان بدون تأخیر عملیاتی و در اختیار استان قرار گیرد.
معاون رییس جمهور اظهار کرد: مدیریت بنیاد استان کهگیلویه و بویر احمد در مناطق آسیب دیده حضور داشته و از نزدیک وضعیت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آسیب‌دیده را بررسی و نسبت به رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اوحدی همچنین همه معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به همکاری کامل برای رفع سریع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده اعلام کرد.
گفتنی است؛ با تمهیدات پیش بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد حوادثی مانند زلزله، منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد و بخشی از خسارات وارده توسط شرکت بیمه‌گر جبران خواهد شد.
شایان ذکر است؛ بر اساس برآوردهای اولیه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد منازل حدود ۴۰۰ خانواده معظم شهید و ایثارگر در زلزله اخیر این استان خسارت دیده‌اند.
انتهای پیام
  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha