• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99112116501
  • خبرنگار : 50224

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حکم نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان منصوب شد.

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام موسی برسیاه به عنوان رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان منصوب شد.
 
در این حکم آمده است:

جناب حجت‌الاسلام شیخ موسی برسیاه(دامت توفیقاته)، نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی در مدیریت فرهنگی و مذهبی که از تجربه ارزشمند سالها خدمت موفق در این عرصه برخوردار هستید بدینوسیله جنابعالی را به سمت ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌نمایم.

شایسته است با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در تفویض کلیه شئون مدیریت و رهبری امور مساجد به نمایندگان معظم له در استانها همه دستگاهها و ارگانهایی که به گونه‌ای مستقیم یا غیر مستقیم با مسئله مسجد پیوندی نهادی یا فرانهادی دارنذ با جنابعالی نهایت همکاری را مبذول نمایند.

توفیق روزافزون جنابعالی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید نصیر حسینی-نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام موسی برسیاه به مدت ۱۰ سال به طور مستمر به عنوان طلبه طرح هجرت در شهرهای سی سخت و دیلم و دهدشت مشغول به امر تبلیغ بود و در همه این شهرها به عنوان مبلغ نمونه معرفی شد.

همچنین به مدت ۴سال نماینده طلاب طرح هجرت شهرستان دیلم در امور مبلغین حوزه علمیه کشور فعالیت داشت و به مدت ۴سال امام جمعه موقت شهرستان دیلم بود.

به مدت یک سال در مدارس نمونه شبانه روزی شهرستان کهگیلویه مشغول به امر تبلیغ بود که در همان سال بیشترین قبولی دانشگاه را داشت و اکثر دانش آموزان مجری_قاری_وهیاتی شدند.

همچنین مدت هشت سال مسئول دفتر امام جمعه شهر دهدشت و ستاد نماز جمعه بود و به مدت سه سال مدیریت و امام جماعت مسجد جامع شهر دهدشت را برعهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha