• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99111914090
  • خبرنگار : 50180

کشاورزان نمونه کرمانشاه تجلیل شدند

کشاورزان نمونه کرمانشاه تجلیل شدند

ایسنا/کرمانشاه آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی استان کرمانشاه با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. 

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این آیین که امروز(۱۹ بهمن) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد،  با اشاره به مزیت های بخش کشاورزی در استان، اظهار کرد: باید با شناسایی بخش های مزیت دار برای افزایش بهره وری این بخش‌ها برنامه ریزی شود.

وی سپس از کمبود واحدهای مرغ تخمگذار به عنوان یکی از خلاهای استان یاد کرد و افزود: با توجه به برخورداری استان از ظرفیت بازارهای صادراتی، توسعه واحدهای مرغ تخمگذار در استان جای کار زیادی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه از دامپروری به عنوان یکی از مزیت های جدی استان یاد کرد و افزود: باید در این حوزه جدی‌تر کار کنیم تا در این بخش هم قهرمانان ملی داشته باشیم.

وی با اشاره به در دست راه اندازی بودن یک شهرک تخصصی لبنی در استان، گفت: این رخداد یک تحول بزرگ برای استان خواهد بود و تلاش می کنیم شهرک دوم را هم در استان بزنیم.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه در حوزه هایی مثل کشت دیم، نخود و باغات خیلی جای کار دارد، ضمن اینکه در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نیز خیلی کار برای انجام دادن در استان داریم.

  حاتمی با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه کشاورزی استان کرمانشاه این است که مهارت و دانش خیلی در آن راه پیدا نکرده، از برگزیدگان کشاورزی استان خواست تا با ترویج تفکر خود برای افزایش تعداد کشاورزان پیشرو در استان تلاش کنند.

حاتمی با بیان اینکه با تعداد کمی کشاورز پیشرو نمی توانیم رکورد بهره وری را بزنیم، گفت: باید به سمت و سویی برویم که همه کشاورزان به سمت پیشرو شدن پیش بروند.

وی در پایان از کشاورزان نمونه استان برای همکاری  و همفکری با مسئولان استان به عنوان مشاوران بخش کشاورزی دعوت کرد.

در این مراسم از ۱۰ کشاورز نمونه ملی و ۵۰ کشاورز برتر استانی کرمانشاه تقدیر شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha