• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111511493
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در مجمع عمومی هیئت قایقرانی مطرح شد؛

با حمایت از قایقرانی می‌توان المپین‌های زیادی داشته باشیم

با حمایت از قایقرانی می‌توان المپین‌های زیادی داشته باشیم

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۸ شهرستان از ۲۴ شهرستان استان اصفهان با توجه به طرح آمایش سرزمینی مستعد طرح های استعدادیابی و نخبه پروری رشته های زیرمجموعه قایقرانی هستند.

سید محمد طباطبایی امروز (چهارشنبه-۱۵ بهمن ماه) در جلسه مجمع عمومی هیئت قایقرانی استان اصفهان که با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت مدیره و اعضا مجمع هیئت قایقرانی و رسانه ها در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان سال های قبل که از آب برخوردار بود و زنده رود، رودخانه ای که علاوه بر ایجاد فضا برای ورزشکاران، برای اکوسیستم این منطقه حائز اهمیت بود، قهرمانان ارزنده ای پرورش داده است و امیدوارم با رفع دوران کم آبی و جاری شدن دوباره زاینده رود در دل فلات مرکزی ایران، با توجه به مسیر طولانی که دارد دوباره رشته های آبی جان دوباره ای بگیرند و قهرمانان این رشته بیش از گذشته موفق و مدال آور باشند.

وی با اشاره به جلسه با شهردار اصفهان، گفت: در این جلسه به منظور استفاده از ظرفیت های شهرداری که بخشی از آن بالقوه و بخشی بالفعل است، برای ایجاد بسترهایی که اگر شرایط کم آبی ادامه یابد، چاره اندیشی کرده تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و ورزشکاران و قهرمانان این رشته بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند و امیدوارم در آینده شاهد روزهای خوبی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه قایقرانی یکی از رشته های پر مدال المپیک است و استان اصفهان نیز ورزشکاران و قهرمانان خوبی داشته است، از هیئت قایقرانی خواست تا برنامه مدونی در راستای توسعه قایقرانی داشته باشند و بحث آمایش سرزمین را در نظر بگیرد، طرحی که در آن رشته المپیکی را در ۲۴ شهرستان مورد بررسی قرار دادیم که قایقرانی در ۸ شهرستان جای گرفته است، اما برای بحث استعدادیابی و نخبه پروری نیاز به پیگیری های بیشتر است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه، اظهار کرد: علیرغم مشکلات آبی که در استان اصفهان وجود دارد سکوها و قهرمانان خوبی داریم و از تمام ظرفیت ها استفاده شده است و امیدواریم با رفع مشکلات و موانع شاهد رشد و توسعه رشته های زیر مجموعه این هیئت باشیم.

نرگس قدوسی افزود: قایقرانی در استان اصفهان جایگاه خوبی دارد و ما در استان، بانوان توانمندی در رشته های زیر مجموعه داریم که در زمان سیل هم بانوان این رشته همکاری خوبی در بحث رسالت اجتماعی و انسانی خود داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در جایگاه بانوان در این رشته آمار و ارقام نشان دهنده فعالیت بسیار خوب بانوان است که در صورت حمایت و ایجاد شرایط این آمار بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه و در تماس تلفنی مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اعضا هیئت مدیره، اعلام آمادگی کرد که همانند رشته دوچرخه سواری و ورزش های همگانی که در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی و سلامت مردم حمایت می کنیم، با فدراسیون قایقرانی نیز تفاهم نامه ای برای ایجاد راه های رشد و توسعه این رشته در شهرهای ساحلی دریا و یا شهرهایی که رودخانه و منابع آبی دارند، امضا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha