• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99111511231
  • خبرنگار : 71533

روایت جهانگیری از نامه رهبری خطاب به قالیباف درباره بودجه

روایت جهانگیری از نامه رهبری خطاب به قالیباف درباره بودجه

معاون اول رئیس جمهوری گفت:۱۱/۶ امسال ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح یک نامه نوشتم به رهبری و مسائل بودجه را به ایشان گفتم و دو ساعت و نیم بعد، به ما زنگ زدند از دفتر که پاسخ را آقا داده‌اند، که خطاب به آقای قالیباف بود که به مسائل توجه شود.

 به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه‌ جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره رد کلیات بودجه گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین کارهایی که می‌کند بررسی لایحه بودجه است وقتی کلیات بودجه رد میشود معنایش این است که نتوانستند خوب مدیریت کنند که رد شده است.

وی افزود: ۱۱/۶ امسال ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح یک نامه نوشتم به رهبری و مسائل بودجه را به ایشان گفتم و دو ساعت و نیم بعد، به ما زنگ زدند از دفتر که پاسخ را آقا داده‌اند، که خطاب به آقای قالیباف بود که به مسائل توجه شود.

معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد: اگر این‌ها بعد از همان نامه یک جلسه با دولت گذاشته بودند مسائل حل می‌شد.

وی درباره اینکه بایدن فشار حداکثری ترامپ را ادامه می‌دهد یا نه، گفت : آنها در انتخابات تمام حرف‌هاشان علیه ترامپ و سیستم قبلی بوده است و حتماً به تعهدات خود برمی‌گردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۲:۰۹

بودجه که مشکل نداره اگه رد کنند بی تدبیریه اگه قبول کنن کار کارشناسی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۴۷

جواد جواد تو چی میفهمی از کسری بودجه ۳۲۰ هزار میلیاردی سال آینده کاسب تو عوض نکن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۳:۲۵

جناب شما چقدر نامه می زنید به آقا من یاد نامه شما در دولت احمدی نژاد افتادم که دربخشی از نامه تان گفتید که الان وقت آن است که تیم اقتصادی دولت همگی برکنار شوند (نقل به مضمون) اما بایدن به همین خیال باش

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۳:۵۲

دمت گرم سید جان

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۴:۰۷

خدا ومردم وامکانات داخل ول کردن چسبیدن به جوبایدن اگه ما خودمون را بالا بکشیم خودمان راباور کنیم هیچکس نمیتونه به ماغلبه کنه ۷۰ درصد مشکلات سنهای بالا در دردولت است بالای ۶۰ سال را به دولت راه ندهید حتی بالای ۵۰ سال راه ندهید چسبیدن به صندلی حال ندارن تکان بخورن دنبال رفع مشکلاتن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۴:۱۷

ااااحسنت

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۴:۱۸

شما 8 سال کاری نکردید حالا برای چی خودتون را به در و دیوار میزنید برای بودجه سال آینده شما که دوره ریاستتون تمام شده بگذارید خودشون تصمیم بگیرن که جوابگو باشن دلسوری شما را دیگه ملت نمیخواهن شماها کاری برایشون انجام دهید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۴:۵۸

ای ملت! ای مردم! آیا شما یادتونه که .......؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۰۲

نگران بودجه نباشید! دعوای بودجه دعوای ذینفعان آن است. آنچه به مردم میرسد کسری آن است.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۲

عامو کم خودتو بچسپون به حضرت آقا؟؟تو که چند ماهه اصلا نبودی توی پایتخت،همش دنبال افتتاح وبهره برداری از پروژه های خود ودوستان توی استانها بودی!من بچه روستایی میفهمم که غربیها سرتون کلاه گذاشت وهنوز دنبال باج دادن به غربیها هستید،شما آقای فرمانده اقتصادی،که اقتصاد را فلج کردی،نمیخوای بفهمی!؟...!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۴۸

واقعا خدا پدرومادر توبیامرزه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۴۴

برادرت چطوره معاون رئیس جمهور؟؟؟ نگرانی بودجه آخر کاری هستی...!...

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۵:۵۷

ارز را تک نرخی کنید رانت درست کردید مردم ارز 4200 نمیخواهن اگر راست میگویید مبلغ ارز را به حساب مردم واریز کنید کسی که اصلا هیچی نداره اگر ماهی 100 هزار براش واریز کنید بهتر از آن است که ارز باشد 4200 ولی پولی برای یک لقمه نان نداشته باشد .برای چنین فردی هیچ فرقی نداره قیمت ارز چقدر باشد .فقط میخواهد زنده بماند .

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۶ ۱۶:۳۹

مگر شماها به حرف های اقا هم گوش می دهید