• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111309439
  • خبرنگار : 50356

تشکیل 105 پرونده گران‌فروشی گوشت قرمز در مشهد

تشکیل 105 پرونده گران‌فروشی گوشت قرمز در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: در زمینه فروش گوشت قرمز 1240 بازرسی صنفی در دی ماه سال جاری در مشهد صورت گرفته است. از این تعداد بازرسی  105 پرونده  تخلف  به ارزش 87 میلیون 560 هزار ریال تنظیم شده است.

امیر دلداری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و تخلفات صورت گرفته در این زمینه اظهار کرد: دلایل مختلفی بر افزایش قیمت گوشت قرمز تاثیر گذار است. گوشت از سمت تولید کنندگان کمتر عرضه می‌شود. همچنین مصرف گوشت قرمز با بازگشایی تالارها و رستوران‌ها تا حدودی بیشتر شده است، از طرفی ‌خراسان‌رضوی استان تامین کننده گوشت دامی در کشور است و تمامی این مسائل در افزایش قیمت گوشت‌قرمز تاثیر ‌گذاشته است.

وی در رابطه با قیمت روز گوشت قرمز و قیمت مصوب مرغ در بازار مشهد  افزود: اتحادیه‌ها روز به روز برآورد انجام داده و قیمت روز گوشت قرمز در بازار و قیمت مصوب مرغ را اعلام می‌کنند. اگر قیمت گوشت قرمز و مرغ بالاتر از قمیت مصوب باشد تخلف صورت گرفته است. امروز هر کیلوگرم لاشه بره نرینه 108 هزار تومان، چهارتیکه 110 هزارتومان، ران ودست وگردن گردبر126 و بدون گردن129 هزار تومان، ران ودست وگردن فانتزی 136 هزار تومان، ران و دست فانتزی ۱۳۹ هزار تومان، سرسینه آبگوشتی 80 هزار تومان و قیمت مصوب هر کیلو مرغ 20 هزار و 400 تومان است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با اشاره به پرونده‌های تخلف در زمینه گران‌فروشی گوشت قرمز و مرغ در مشهد بیان کرد: در زمینه فروش گوشت قرمز 1240 بازرسی صنفی تا دی ماه سال جاری در مشهد صورت گرفته است. از این تعداد بازرسی  105 پرونده  تخلف  به ارزش 87 میلیون و 560 هزار ریال تنظیم شده است. همچنین در زمینه فروش مرغ 1650 بازرسی انجام شده که این تعداد بازرسی منجر به تنظیم 127 پرونده تخلف گران‌فروشی به ارزش 110 میلیون و 250 هزار ریال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha