• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99111208846
  • خبرنگار : 50291

فرماندار پیشوا:

حفظ ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

حفظ ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های مردم است.

حسین عباسی عصر یکشنبه ۱۲ بهمن در مراسم انقلاب طی سخنانی بیان کرد: ایام‌ الله دهه فجر سرآغاز حکومت الله بر زمین و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس ارزش‌ها، باورها و اعتقادات مردم و با مجاهدت و رهبری امام راحل(ره) شکل گرفته است.
 
وی ادامه داد: منشاء عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جامعه جهانی همین مجاهدت‌ها و مبارزات مردمی به ویژه جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: طی دهه‌های گذشته در بسیاری از کشورها، انقلاب‌هایی شکل گرفته ولی هیچ کدام ارزش و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را نداشته است که در آن نظامی به وسیله خود مردم و با اعتقاد و باور قلبی آنان شکل بگیرد. 

عباسی عنوان کرد: مقبولیت و مشروعیت دو ویژگی‌ مهم انقلاب اسلامی و همان نقطه‌ای است که انقلابیون را با رژیم شاهنشاهی به تعارض واداشت. 

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: توجه ملت ایران به روح مکتب آزادی‌خواه اسلام، زمینه ساز ایجاد حکومت اسلامی شد و با شعار محوری "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" راه آینده انقلاب مشخص گردید و همه مردم در تحقق، تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب و تحقق اهداف نهفته در این شعار نقش دارند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم در نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند برای توسعه ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت کنند و این جز با خدمت شایسته به ولی‌نعمتان انقلاب امکان‌پذیر نیست. 

وی یادآور شد: با توجه به اپیدمی کرونا، امیدوارم برنامه‌های اجرا شده در اولین روز از دهه مبارک فجر، سرآغازی برای اجرای برنامه‌های بهتر در شهرستان بوده و آمادگی لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن مهیا گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha