• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111107951
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سلسله نشست‌های کتابخوان انقلاب در مشهد آغاز شد

سلسله نشست‌های کتابخوان انقلاب در مشهد آغاز شد
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی سلسله نشست‌های کتابخوان انقلاب در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در آیین آغاز سلسله نشست‌های کتابخوان انقلاب که امروز، ۱۱ بهمن، در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در سال جاری با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با ویژه برنامه سلسله نشست‌های کتابخوان انقلاب استفاده شده است.

وی افزود: در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ نشست کتابخوان با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های سطح استان برگزار می‌شود.

به گفته سبزیان برگزاری طرح «ده شب، ده مسجد، ده نشست کتابخوان انقلاب» با همکاری ناحیه سپاه عمار مشهد از جمله نشست‌های این طرح است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را گرامی‌داشت و افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب قلم و کتاب و بیان بود و امروز نیز با همین منطق و بیان چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

وی با اشاره به شرایط کشور پیش و پس از انقلاب اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی و مقایسه جایگاه علم و علما و دانش، تصریح کرد: حفظ استقلال و اقتدار و امنیت کشور از جمله دستاوردهای اینگونه نشست‌های مبتنی بر کتاب خواهد بود.

به گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، این مراسم از پوستر طرح برگزاری ۴۲ نشست کتابخوان انقلاب در سطح استان خراسان رضوی در دهه مبارک فجر رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha