• جمعه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111007013
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

وضعیت جاده ترانزیت، آبروی اردستان را برده است

وضعیت جاده ترانزیت، آبروی اردستان را برده است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: وضعیت محور ترانزیت اردستان برای رانندگان خاطره خوبی را در پی ندارد و آبروی اردستان را برده است.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان، با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها کامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان است، بلکه برای همه انسان های آزاده، متعهد، مومن و معتقد الگو است که امیدواریم زنان از عفاف و حجاب، نیکی و توجه به دیگران این بانوی بزرگ الگو بگیرند.

وی با اشاره به آغاز دهه فجر افزود: امام خمینی(ره) با نیت خالص و توکل بر خدا برای حفظ کرامت انسانی و دفاع از حریم اسلام وارد این میدان شد و در نهایت به پیروزی این انقلاب ختم شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمنان کشور اعلام می کنند که انقلاب مُرده و تمام شده است، گفت: اگر انقلاب اسلامی مُرده است پس این همه دشمنی و دست و پا زدن و تحریم برای چیست؟ معلوم می شود این انقلاب یک موجود پیش رونده و زنده است.  

دهشیری خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی کشور همگان باید سلامت مردم را مدنظر داشته باشند، در عین حال برنامه‌های دهه ‌فجر امسال باید به صورت نمادین، میدانی، تبلیغی، تبیینی در عین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود تا الگویی عملی و در دسترس برای دیگر مناسبت‌های ملی مذهبی باشد.

وی با تشکر از مسئولان شهرستان اردستان که در بخش های مختلف برای پیشرفت منطقه تلاش می کنند، گفت: مردم انتظار دارند مصوبات سفر مسئولان به شهرستان عملی شود و ثمره اینگونه برنامه ها به نفع مردم ختم شود.

دهشیری گفت: وضعیت محور ترانزیت اردستان برای رانندگان خاطره خوبی را در پی ندارد و آبروی اردستان را برده است. سزاوار نیست در این وضعیت گرانی هزینه دیگری بر سبد مردم اضافه کنیم.  

وی با بیان اینکه وضعیت جاده ترانزیت اردستان گفت: اداره راهداری مسئول است اقدامات خود را به نحو مطلوبی انجام دهد ولی شاهد هستیم قبل از اینکه وضعیت بهسازی جاده را تامین اعتبار و آینده گری کند، آسفالت را تراشیدند که باعث مطالبات جدی رانندگان شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha