به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، پس از درج مندرجات چک در برگ آن، صادر کننده به یکی از ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد مراجعه کرده و سپس اقدام به ورود اطلاعات چک و اطلاعات هویتی ذی نفع/ذی نفعان میکند.
این مرحله به عنوان ثبت اولیه چک تلقی شده و ثبت نهایی چک در سامانه صیاد مستلزم تایید دریافت چک توسط ذی نفع آن است.
"ثبت مندرجات شامل تاریخ سر رسید، مبلغ، اطلاعات هویتی ذی نفع و بابت در برگ چک"؛ "مراجعه به یکی از ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد از طریق تلفن همراهی که سیم کارت آن متعلق به صادرکننده چک است"؛ "احراز هویت از طریق یکی از کارتهای بانکی صادر شده از سوی بانکی که دسته چک وی را صادر کرده است"؛ "ورود مندرجات چک در سامانه صیاد" و "تایید و ثبت اولیه چک"، به ترتیب به عنوان مراحل ثبت اولیه برگه های چک در سامانه صیاد، اعلام شده است.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات