• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99110503289
  • خبرنگار : 50233

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

باید مردم را نه با شعار که در عمل به آینده انقلاب امیدوار کرد

باید مردم را نه با شعار که در عمل به آینده انقلاب امیدوار کرد

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در بیش از 40 سال گذشته گفت: باید مردم را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرد.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در ستاد دهه فجر این استان اظهار کرد: امیدوار کردن مردم نیز نه با شعر و حرف که باید در مقام عمل محقق شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه خون شهدای زیادی است افزود: همه مسوولان چه در قوه مقننه و قضایی و چه در دولت و قوه مجریه وظیفه دارند که با تلاش عملی خود آحاد مردم را به آینده انقلاب امیدوارتر کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به برنامه‌های امسال ستاد دهه فجر افزود: در این برنامه‌ها باید بیش از همه به فجرآفرینان و شهدا و خصوصا شهدای دوران انقلاب پرداخته شود.

وی حفظ انقلاب را از اوجب واجبات دانست و گفت: اینک که 42 سال از انقلاب می گذرد حفظ نظام از هر چیز دیگری واجب‌تر است همه باید به این بیاندیشیم که می‌توانیم چه گامی را برداریم که به حفظ و قوام انقلاب کمک کند.

 امام جمعه سمنان بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید به مردم و بویژه جوانان گفته شود که ما در دوران طاغوت کجا بودیم و امروز به کجا رسیدیم.

وی به لزوم توجه بیشتر به روستاها و عشایر تاکید و خاطرنشان کرد: در برنامه های دهه فجر نباید روستاها را فراموش کرد. این قشر زحمتکش برای حفظ انقلاب تلاش زیادی کردند و امروز به هر کدام روستاها بروید هر کدام در گلزار شهدای‌شان چندین شهید دارند.

شاهچراغی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یاری الهی به پیروزی رسید افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران بسیاری از آیات و روایات را تفسیر و معنا کرد. پیش از انقلاب برای تفسیر آیات و روایات باید در پی مصداق‌هایی بودیم که بیش از هزار سال از آنها گذشته بود اما امروز مصداق بسیاری از روایات را در همین انقلاب، در امام و شهدا و...می‌توان یافت.

وی  به نقش بی بدیل امام در انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: امام پیش از انقلاب فرموده بودند که می‌خواهم ایرانی‌ها را از استبداد داخلی و مسلمانان را از استبداد و استثمار خارجی نجات دهم و حقیقتا با پیروزی انقلاب این مهم اتفاق افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر لزوم معرفی سیره شهدا و جانبازان به نسل جوان تاکید کرد و گفت: در برنامه‌های دهه فجر باید بیش از هر چیزی به فجرآفرینان انقلاب اسلامی پرداخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha