• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99110402380
  • خبرنگار : 50130

برگزیدگان جشنواره ابوذر در کردستان تجلیل شدند/ کسب 3 رتبه جشنواره توسط خبرنگاران ایسنا

برگزیدگان جشنواره ابوذر در کردستان تجلیل شدند/ کسب 3 رتبه جشنواره توسط خبرنگاران ایسنا

ایسنا/کردستان اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر با حضور مسوولان کشوری و استانی و درخشش خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر امروز شنبه( 4 بهمن ماه) با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسوولان استانی و کشوری در سنندج برگزار شد.

در این جشنواره خبرنگاران ایسنا با کسب سه رتبه مختلف خوش درخشیدند و طی آن فرانک کیانپور در بخش گزارش رتبه سوم مشترک، در بخش عکس موضوعی، فرشید اردلان رتبه دوم را کسب کردند و نشمین نوشادی نیز حائز رتبه برتر بخش خبر اولین جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی شد.

سلیمان الله مرادی در بخش خبر، شیروان یاری در بخش گزارش، مسعود احمدی در بخش تیتر و مسعود مرادسلیمی در بخش عکس داوری اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در کردستان را بر عهده داشتند.

در بخش فیلم جشنواره ابوذر میدیا رحیمی و سروه احمدی هرد و از صداوسیمای مرکز کردستان به ترتیب رتبه های اول و دوم و مسعود باتمانی از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس موضوعی با رای هیات داوران بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رتبه اول، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و مصلح پیرخضرانیان رتبه سوم را کسب کردند و در بخش عکس آزاد هم رتبه اول را ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان، رتبه دوم را الهام امی از خبرگزاری مهر و رتبه سوم را هم کیوان فیروزه‌ای از خبرگزاری مهر را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش حسن حسین زاده از خبرگزاری ایرنا و سروش حبیبی راد از خبرگزاری فارس به طور مشترک رتبه نخست، رزیتا قادری از خبرگزاری تسنیم و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه دوم مشترک، هژیر الله مرادی از روزنامه روژان و فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا رتبه سوم مشترک را کسب کردند در این بخش از ژاله گرگانی از خبرگزاری ایرنا و شیما صادقی از هفته نامه ئاریز به عنوان شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش خبر شهین امجدی از خبرگزاری شبستان رتبه اول، هیوا محمدپور از سایت بارانی نیوز رتبه دوم، شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس و میلاد مرادی از خبرگزاری تسنیم به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

با رای هیات داوران در بخش تیتر کلثوم مومنی از خبرگزاری صداوسیما رتبه نخست، شیرین مرادی از خبرگزاری فارس ر تبه دوم و سروش حبیبی راد از خبرگزاری مهر رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش یادداشت هم منصور اولی از خبرگزاری کردپرس رتبه نخست، عدالت ناصری از خبرگزاری فارس رتبه دوم و چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس رتبه اول، هژیر الله مرادی از روزنامه روژان رتبه دوم، طاهره جلوخانی از سایت کردتودی رتبه سوم را کسب کردند و شیما صادقی از هفته نامه ئاریز هم به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش ویژه این جشنواره هم از اثر مهوش رحیمی از سایت خبری آفتاب دل و عادل پیرویسی با اثر اردیبهشت تاریخی آغازگر توسعه ۱۱ ساله از سایت کرد تودی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha