• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99110201398
  • خبرنگار : 50291

مدیرکل ثبت اسناد استان تهران:

۲۸۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد

۲۸۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد

ایسنا/تهران مدیرکل ثبت اسناد استان تهران گفت: قرار است تا پایان سال برای ۵۰۰ هزار هکتار این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود.

عبدالحسین رامشی عصر پنجشنبه ۲ بهمن ماه در دیدار با فرماندار ورامین اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و به منظور تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان تهران برای ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران ،سند کاداستری تک برگی شد.

وی ادامه داد: استان تهران از یک میلیون و ۸ هزار هکتار اراضی ملی برخوردار است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تعهد ایجاد شده، قرار است تا پایان سال برای ۵۰۰ هزار هکتار این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود که با همکاری ادارات شهرستانی و استانی این امر تا پایان سال محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه، ادارات ثبت اسناد علاوه بر رسیدگی به پرونده مراجعین و ارباب رجوع، پیگیری پرونده‌های مختومه، غیر مختومه و راکد نیز در دستور کار قرار داده‌اند که این امر باعث شده تا شاهد رشد ۳۰۰ درصدی رسیدگی به پرونده‌های مختومه در استان تهران باشیم.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش ثبت اسناد در صدور سند مالکیت اراضی ملی گفت: امروز بسیاری از مردم کارهای خود را به ثبت می‌سپارند و آشنایی مردم با کارکردهای این اداره می‌تواند فعالیت‌های آن را گسترش دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: امروز شاهدیم که بسیاری از فعالیت‌های حوزه ثبت اسناد به صورت الکترونیک به مردم ارائه می‌شود که این امر میزان خطا را در این حوزه کاهش داده است.

وی تاکید کرد: تقویت شبکه نوین خدمات رسانی ثبتی، موجب شتاب در روند خدمات رسانی به مردم و افزایش سطح سلامت کاری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha