• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99102619526
  • خبرنگار : 50004

امام جمعه موقت تبریز:

تحریم‌کنندگان دارویی، چطور در مورد واکسن دلسوز ما شده‌اند؟

تحریم‌کنندگان دارویی، چطور در مورد واکسن دلسوز ما شده‌اند؟

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: آمریکا و کسانی که ما را تحریم دارویی کرده‌اند، چطور در مورد واکسن کرونا دلسوز ما شده‌اند؟

حجت‌الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوزدهم دی ماه و ممنوع بودن ورود واکسن کرونای آمریکایی به ایران، اظهار کرد: رهبرمان دلسوز، آشنا به ابعاد حوادث و وقایع جهان و نیرنگ‌های دشمنان هستند و به همین دلیل هم این موضوع را مطرح کردند و گفتند به فرانسه هم اعتمادی نیست.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت مانند آب ریختن در لانه مورچه بود، اضافه کرد: برخی با شنیدن این خبر در فضای مجازی سر و صدا به راه انداختند و هم پیاله‌هایشان در داخل، دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شدند. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اساس برجام و مذاکرات، رفع تحریم بود نه پشت میز نشستن و قدم زدن با جان‌کری، بیان کرد: هدف و روح برجام رفع تحریم بود و اگر به این مورد عمل نشود، برجام خسارت محض است.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بهره‌مندی از نیروهای جوان، گفت: دولت جوان و حزب‌اللهی هم مورد تاکید رهبر انقلاب است که این به معنای کنار گذاشتن نسل قبل نبوده و برخی افراد مانند شهید سردار سلیمانی، استثناء هستند.

وی اضافه کرد: منظور از نیروی جوان، نیروی متخصص، قدرتمند و جهادی است که دائم در میدان عمل باشد؛ ما رییس جمهوری می‌خواهیم که همراه با مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

به گزارش ایسنا، عالی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای ریشه کن کردن ویروس کرونا، گفت: ضمن برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم شهادت حضرت فاطمه (س)، تا جایی که در توان داریم، دستورالعمل‌ها را هم در برگزاری این مراسمات رعایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخناتش، آیت الله مصباح را شخصیتی کم نظیر و علمی فوق‌العاده عنوان کرد و افزود: بدخوهان، او را ترور شخصیت کردند و نادان‌های تئوریسین او را به عناوین مختلف مورد هجمه قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در پایان نماز جمعه تبریز که با زرد شدن وضعیت کرونایی استان پس از مدت طولانی برگزار شده بود، نمازگزاران به امامت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم بر پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس، نماز اقامه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha