• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99102518965
  • خبرنگار : 50175

استاندار خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۴۰ پروژه نیمه تمام تا پایان سال جاری در لرستان

بهره‌برداری از ۱۴۰ پروژه نیمه تمام تا پایان سال جاری در لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان تا پایان سال جاری در استان تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

سید موسی خادمی در دیدار با امام جمعه بروجرد که امروز ۲۵ دی‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: هیاتی متشکل از دادگستری و استانداری بر روند تولید شرکت عظیم خودرو برای راه‌اندازی مجدد نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این شرکت از قبل تعهداتی برای مشتریان داشته که باید انجام شود که ۱۴۰ دستگاه خودرو در گمرک دارند که به‌زودی وارد کارخانه شده مونتاژ خواهند شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه همواره کمک دولت هستند و فضای شهرستان با مساعدت‌های لازم مطلوب است و ائمه جمعه همیشه در همه بخش‌ها کمک کرده‌اند.

خادمی با بیان اینکه اولویت جمع کردن پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: در شهرستان بروجرد برای اتمام پروژه های نیمه تمام اقدامات خوبی صورت گرفته و در مجموع ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در لرستان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال محور آزاد راه اراک - خرم ‌آباد تحویل می‌شود و ۲۶۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تا اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه مسافت بروجرد به خرم‌آباد ۴۰ دقیقه خواهد شد.

خادمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: بخشی از جامعه زیر خط فقر هستند و شیوع کرونا باعث شده که به مشاغل کوچک ضربه وارد شود که در این راستا دولت‌ کمک‌های انجام داده و جبران‌های دولت کافی نیست که نیاز است کمک‌های خیرین در این زمینه بیشتر شود.

وی خاطرنشانکرد: سپاه و بسیج کمک‌های خیرین را ساماندهی می‌کنند و برنامه‌ریزی شده تا این کمک‌ها به دست خانوارهای نیازمند برسد.

استاندار لرستان اضافه کرد: هم اکنون در وزارت کشور طرحی برای ساماندهی خیرین برنامه‌ریزی شده که خیرین در یک کانال فعالیت می‌کنند و این طرح خوبی برای فعالیت است که باید انجام شود.

خادمی ادامه داد: در این راستا نیز در لرستان این طرح در حال اجرا است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha