• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99102417982
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی لرستان

ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی استان خبر داد.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای بند ز تبصره چهار قانون بودجه امسال ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه این اعتباری که ابلاغ شده برای قیر مصرف مستقیم بوده است، افزود: فرصت جذب این رقم تا پایان سال است و انتظار داریم فرمانداران، بخشداران و دهیاران در راستای جذب این اعتبار کمک کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه با جذب این اعتبار می‌توانیم ۱۵۰ روستای استان را آسفالت کنیم که یکی از مطالبات روستاییان همین است، گفت: این کار مشارکتی بین بیناد مسکن و سایر دستگاه ذیربط در عمران روستایی است که باید با مشارکت انجام داد.

رضایی بیان کرد: با آسفالت کردن معابر روستاهای نورم بهسازی روستاها تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به بازسازی مناطق روستایی و شهری استان براساس مصوبه ششم مرداد هیات دولت اتفاق افتاد، اظهار کرد: ۳۸۸۳ فقره تسهیلات روستایی احداثی به بنیاد استان ابلاغ شد که خوشبختانه از این رقم تاکنون ۲۹۵۰ فقره جذب و به سیستم بانکی معرفی و ۱۰۵۰ فقره دیگر عقد قرارداد شده که همچنان معرفی به بانک ادامه دارد.

  مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد: سهمیه بعدی نیز در حال ابلاغ بوده و مساعدت لازم انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه امسال بازسازی و بهسازی بیش از ۱۰ هزار واحد روستایی را در دست اقدام داریم، بیان کرد: از مجموع ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحدی که امسال در دست ساخت داریم، ۱۴۵۰ مورد آوار برداری شده، ۲۶۶ کار اجرایی آن شروع شده و ۱۱ واحد منتج به سقف شده است.

وی اضافه کرد: با انجام این ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد روستایی لرستان نورم بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان یک رکورد کشوری خواهد بود و ۹۰ درصد خواهد بود که این مهم بخاطر همکاری بانک‌ها و مسئولین و مشارکت جدی متقاضیان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: عزم جدی دولت مقاوم سازی واحدهای روستایی در کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha