• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99102216577
  • خبرنگار : 30054

نصاب دوربین مدار بسته در تهران

نصاب دوربین مدار بسته در تهران

 استفاده از انواع دوربین مدار بسته در اماکن و ساختمان های مختلف به منظور حفظ امنیت و همچنین نظارت سال هاست که انجام می شود و با استفاده از این تکنولوژی آمارهای سرقت از اماکن مختلف تا حد زیادی کاهش یافته است و یا در صورت بروز سرقت و بررسی تصاویر ضبط شده دوربین ها توسط پلیس، سارقین شناسایی و بازداشت شده اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رهاوردنیرو، نصب دوربین مدار بسته نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد که برای انجام آن تخصص و مهارت در این حرفه ضروری می باشد و با توجه به حساسیتی که این دوربین ها دارند در صورتی که نصب به صورت غیراصولی انجام گیرد احتمال از بین بردن آنها توسط سارقین پیش از انجام سرقت وجود خواهد داشت.

در نتیجه نیاز است تا برای نصب آن فردی حرفه ای و با تجربه را انتخاب کرده تا عملیات نصب به درستی و بر طبق استانداردهایی که وجود دارد، صورت گیرد.

معرفی انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آنها

در ابتدا لازم است تا معرفی مختصری در رابطه با دوربین های مداربسته داشته باشیم و پس از آن به چگونگی نصب این دوربین ها و ویژگی هایی که یک نصاب دوربین مدار بسته باید داشته باشد بپردازیم.

دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی وجود داشته که از آن میان می توان به دوربین های آنالوگ، دوربین های تحت شبکه و دوربین های دومنظوره اشاره کرد. نصب و راه اندازی هر یک از این دوربین ها با هم متفاوت بوده و یک نصاب دوربین مدار بسته باید در رابطه با چگونگی نصب آنها اطلاعات کافی داشته باشد.

از لحاظ شکل ظاهری نیز دوربین های مدار بسته در انواع مختلف دوربین های دام و اسپید دام، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز و دوربین های صنعتی طبقه بندی می شوند.

هر یک از دوربین های نام برده از ویژگی های متنوعی برخوردار بوده و نیاز است تا برای نصب دوربین در اماکن مختلف ویژگی های هر دوربین را بررسی کرده و متناسب با مکان مورد نظر دوربین مناسبی را خریداری کرد.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در به سایت rahavardniroo مراجعه نموده و با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی دوربین های مدار بسته را در اماکن مختلف برای جلوگیری از جرائم، کاربردهای صنعتی، بخش کنترل ترافیک، امنیت و نقل و انتقالات، نظارت در سازمان های مختلف و ... به کار می برند و با توجه به حساسیتی که مکان مورد نظر دارد نوع خاصی از دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته نیازمند طی کردن مراحل مختلفی توسط نصاب می باشد که تک تک این مراحل باید با دقت و تمرکز بالایی انجام گیرد. به طور خلاصه در اولین قدم باید نقشه ساختمان توسط نصاب بررسی شده و تعداد و نوع دوربین های مورد نیاز لیست شده و خریداری گردند.

همچنین علاوه بر دوربین ها تمامی تجهیزات دیگر مانند دستگاه های گیرنده، کابل ها و داکت ها و غیره نیز به مقدار مورد نیاز تهیه گردند. در ادامه مکان مناسب برای نصب دوربین ها باید انتخاب شده و این کار به گونه ای باشد که حتی الممکن دسترسی به دوربین مقدور نبوده و دوربین ها و کابل ها قابل دید نباشند.

سپس دوربین ها در محل های تعیین شده قرار گرفته و در ادامه کابل ها و سیم ها به درستی از دوربین به سمت کامپیوتر و دستگاه DVR کشیده شوند. انجام تنظیمات دوربین ها و دستگاه های گیرنده نیز از مواردی است که در نهایت باید توسط نصاب انجام گیرد.

مهم ترین ویژگی های نصاب دوربین مدار بسته

یک نصاب دوربین مدار بسته قبل از هر چیز باید از مهارت و تجربه بالایی در این کار برخوردار بوده و با تمامی انواع دوربین های موجود در بازار و ویژگی ها و نحوه نصب آنها آشنایی داشته باشد. افراد معمولا برای نصب دوربین های مدار بسته خود از نصاب هایی استفاده می کنند که کاملا شناخته شده بوده و دارای کارت نصابی دوربین مدار بسته از اتحادیه باشند.

علاوه بر آن به علت این که در هنگام نصب این دوربین ها نصاب رمزی را بر روی دوربین قرار می دهد که تنها خود و مشتری از آن آگاهی دارد و همچنین تنها نصاب از محل نصب تجهیزات مختلف دستگاه اطلاع دارد، نیاز است تا این فرد کاملا قابل اعتماد بوده و مشخصات کاری وی قابل پیگیری باشد.

نصاب دوربین مدار بسته در تهران

شرکت های مختلفی وجود دارند که با استخدام نصابان حرفه ای دوربین مدار بسته به انجام خدمات نصب دوربین در مناطق مختلف تهران می پردازند. نصاب هایی که در این شرکت ها استخدام می شوند باید گواهی عدم سوء پیشینه را ارائه داده و از لحاظ مهارتی نیز مورد آزمون توسط شرکت قرار می گیرند.

علاوه بر آن به علت این که این افراد در شرکت های مطمئن کار می کنند امکان این که در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوان آنها را پیگیری نمود وجود دارد. برای انتخاب نصاب دوربین مدار بسته باید تحقیقات زیادی را انجام داد در دام کلاهبرداران نیفتاد و امنیت ساختمان خود را برقرار نمود.

رهاورد نیرو با برخورداری از نصاب هایی کاربلد و با تجربه اقدام به ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته در تمامی نقاط تهران می نماید. این شرکت با برخورداری از سابقه ای خوب در این سال ها رضایت مشتریان را به دست آورده است.

برای دریافت خدمات نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۶۲۰۰ تماس حاصل نموده و نصبی مطمئن داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha