• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102216514
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر روستاهای اردستان

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر روستاهای اردستان

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و معابر روستایی شهرستان اردستان خبر داد.

سیدصادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۲۰ روستای دارای سکنه در شهرستان اردستان وجود دارد که حدود ۹۰ روستای آن دارای طرح هادی است که بنیاد مسکن به ارائه خدمات به ساکنان آن ها توجه دارد.

وی افزود: پیرو دیداری که با مسئولان بنیاد مسکن کشور داشتیم و دستور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مبلغ ۷ میلیارد ریال قیر و ۳ میلیارد ریال وجه نقد برای بهسازی معابر روستایی شهرستان اردستان اختصاص یافت. اعتبارات قیر یارانه ای فرصت خوبی برای بهسازی محیط های معابر روستایی در راستای ارتقا بهداشت محیط عمومی برای تثبیت جمعیت در روستاها است.

طباطبایی نژاد گفت: با رایزنی هایی به عمل آمده افرادی که ساکن روستاها هستند و مسکن ندارند بنیاد مسکن مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم درصد و ۱۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می کند. این تسهیلات محدودیتی ندارد و از بنیاد مسکن خواستیم نسبت به شناسایی افراد فاقد مسکن در مناطق روستایی اقدام کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: در حال حاضر کمیسیون تلفیق مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ است و صحن علنی بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگان پیشنهادات خود را مطرح می کنند که مورد بررسی قرار می گیرد.

طباطبایی نژاد در خصوص حمایت نمایندگان مجلس درباره تحریم واکسن های آمریکایی و انگلیسی کرونا گفت: روز گذشته بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و موسسات علمی و دانش‌بنیان حمایت کردند و از دولت خواستند واردات واکسن‌های ساخت آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع کند.

وی در ادامه به وقایع اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: تصرف کنگره آمریکا توسط معترضان و فرار خفت بار سناتورهای آمریکایی از زیرزمین ها و دالان های مخفی نشان از تصدیق بیانات مقام معظم رهبری دارد که قدرت شیطانی آمریکا در حال افول و اضمحلال و نابودی است و خداوند وقایع ۸۸ ایران و بی ثباتی هایی را که در ایران باعث شدند را بر سر خودشان آورد که نشان از به هم خوردن قدرت پوشالی آمریکا در جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha