• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99102216166
  • خبرنگار : 50224

تیم هندبال فرازبام خائیز نوین دهدشت در انتظار تحقق وعده مسئولان

تیم هندبال فرازبام خائیز نوین دهدشت در انتظار تحقق وعده مسئولان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با توجه به قول مساعد مسئولان استانی و شهرستانی برای حمایت تیم فرازبام خائیز دهدشت و با توجه به اینکه فقط چند روز دیگر تا اعزام تیم به مسابقات مانده است انتظار می‌رود استاندار محترم استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه و سایر مسئولان رفیق نیمه راه نباشند و این تیم را بدون هرگونه دغدغه راهی مسابقات نمایند.

تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت طی چند سال اخیر به عنوان یک تیم نوظهور شروع به فعالیت کرد و مقابل حریفان قدرتمند کشور به موفقیت‌های خوبی راه پیدا کرد.

گرچه از شهرستان کهگیلویه به عنوان شهرستانی محروم یاد می‌شود اما نام تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت این شهرستان را در کل کشور پرآوازه کرد و شاهد موفقیت و قهرمانی‌های زیادی توسط این تیم در سطح کشور بودیم.

این تیم تنها متعلق به شهرستان کهگیلویه نیست و یک به عنوان یک ظرفیت مهم برای استان کهگیلویه و بویراحمد تلقی می‌شود و برای پیشرفت این تیم نیاز است همه مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت از این تیم تلاش و همت جانانه داشته باشند.

و مسئولان استانی و شهرستانی پشت تریبون همه دم از حمایت برای این تیم زدند اما مبنی بر سخنان سرپرست تیم فرازبام خائیز نوین دهدشت، همه آن حرف‌ها و و عده‌ها تنها در حد همان حرف باقی ماند و دریغ از هرگونه حمایتی مالی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی.

علی‌همت سلطانی، سرپرست تیم فرازبام خائیز نوین دهدشت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تیم فرازبام خائیز نوین دهدشت با حضور در لیگ دسته یک، جز هشت تیم برتر هندبال کشور انتخاب شده است، گفت: تیم باید ۲۷ دی‌ماه برای حضور در مسابقات حاضر شود اما به دلیل کمبود مالی باشگاه با مشکلاتی مواجه شده است.

وی ضمن ابراز گلایه از عدم همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص حمایت تیم فرازبام خائیز دهدشت افزود: این تیم کاملا بومی هست و حتی شبکه استانی دنا برای پخش مسابقات حدود ۴۰ میلیون از باشگاه هزینه گرفت در صورتی که آقای استاندار می‌توانست در حمایت از این تیم، از شبکه دنا بخواهد برای پخش مسابقات همکاری کند.

وی بیان کرد: طی ۱۲ روز گذشته نامه‌ای برای حل مشکلات تیم به فرمانداری کهگیلویه گزارش دادیم اما متاسفانه جوابی ندادند و این در حالی است که حتی آقای استاندار که قول کمک و حمایت داده بود، هیچگونه حمایتی نکرد و فقط در حد همان قول باقی ماند.

سلطانی اظهار کرد: متاسفانه حتی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی هیچ قدمی برای حمایت از تیم فرازبام خائیز برنداشته است.

وی سن بازیکنان این تیم را حدود ۱۶ سال عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که بازیکنانی که مقابل آنها بازی می‌کنند حدود ۱۷ سال از آنها بزرگتر هستند.

وی ضمن تشکر از همکاری حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در خصوص همکاری برای تیم فرازبام، خواستار همکاری و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی در این چند روز باقی مانده از اعزام تیم به مسابقات شد.

همچنین «سرگی نیکولنکو» مربی روسی تیم هندبال فرازبام دهدشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با توجه به شرایط کرونا و چندین برابر شدن هزینه‌ها برای تامین این تیم گفت: باشگاه در حال حاضر با مشکلات مالی رو به رو است و نیاز به تقویت و ساپورت مالی دارد لذا از همه مردم استان، سرمایه‌داران و مسئولان استانی و شهرستان خواهشمندم که تیم را در این روزهای سخت تنها نگذارند و یاری کنند.

به گزارش ایسنا؛ با توجه به قول مساعد مسئولان استانی و شهرستانی برای حمایت تیم فرازبام خائیز دهدشت و با توجه به اینکه فقط چند روز دیگر تا اعزام تیم به مسابقات مانده است انتظار می‌رود استاندار محترم استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه و سایر مسئولان رفیق نیمه راه نباشند و این تیم را بدون هرگونه دغدغه راهی مسابقات نمایند؛ به امید موفقیت برای تیم فرازبام خائیز  نوین دهدشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha