• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99102015132
  • خبرنگار : 50187

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری‌های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات را در تهران انجام دهند و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنده در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در تماس تلفنی امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استاندار کرمان، طرفین در خصوص مشکلات زیرساختی حوزه ارتباطات استان کرمان و دسترسی دشوار ۸۰۰ روستا به اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه بحث و گفتگو کردند.

استاندار کرمان در این رابطه اظهار کرد: در تماس تلفنی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود.

دکتر «علی زینی‌وند» با اشاره به دسترسی نداشتن حداقل ۹۰ هزار دانش‌آموز استان به شبکه شاد تاکید کرد: باید برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در مناطق روستایی و در نقاط مختلف جاده ها و خطوط مواصلاتی تدوین شود.

وی گفت: در صحبت با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد تا تمام نقاط کور استان به لحاظ آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت شناسایی شوند.

زینی‌وند همچنین از پیگیری نمایندگان استان در خصوص مطالبات مردم در این زمینه و انتقال آنها به وزارت فناوری اطلاعات قدردانی کرد و افزود: علاوه بر حوزه آموزشی، شغل عده‌ای از مردم به زیرساخت ارتباطات مرتبط است و در دوران کرونا این ارتباط و وابستگی بیشتر شده است.

استاندار کرمان اعلام کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری‌های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات را در تهران انجام دهند و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنده در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می‌شود.

وی گفت: به زودی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی زیرساخت‌های حوزه ارتباطات به استان کرمان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha