• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99101713370
  • خبرنگار : 30054

برگزاری دهمین همایش رضایتمندی مشتری با تقدیر از شرکت توزیع ابزار آروا

برگزاری دهمین همایش رضایتمندی مشتری با تقدیر از شرکت توزیع ابزار آروا
تندیس طلایی رضایتمندی مشتری

همایش رضایتمندی مشتری با هدف قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مدار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ابزار آلات آروا، در این همایش ضمن حضور مسئولان دولتی و خصوصی و انتقال تجربیات مدیران، تندیس رضایتمندی مشتری به دلیل داشتن بهترین ابزارآلات صنعتی در زمینه برش و جوش به شرکت توزیع ابزار آروا و مدیرعامل این شرکت جناب آقای محمد امین مصلایی پور یزدی تقدیم شد.

همایش رضایتمندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

این مراسم در مرکز همایش‌های سالن رایزن و با محوریت شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری مداری پس از ارزیابی‌های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و … برگزار می‌شود.

لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.

همایش رضایتمندی مشتری سال ۹۹ نیز که دهمین سال برگزاری این مراسم بود به صورت سراسری در ۲۶ آذرماه برگزار شد. در همایش این دوره تمامی مسئولین دستگاه‌های خصوصی و دولتی در سالن همایش‌های بین‌الملی رایزن حضور داشتند.

در ادامه همایش ضمن اشاره به اهمیت مشتری مداری و کمک کردن به بهبود کیفیت محصولات داخلی، زمانی از همایش به انتقال تجربیات مدیران در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات تولیدی برای مشتریان پرداخته شد. در این همایش، تندیس طلایی رضایتمندی مشتری به دلیل تلاش‌هایی که در جهت رضایتمندی مشتریان داشته به شرکت توزیع ابزار آروا اهدا شد.

حمید مصلایی پور یزدی در ادامه گفت: شرکت توزیع ابزار آروا فعالیت خود را از سال ۹۳ شروع کرده است و از همان روزهای اول هدفی جز تولید محصول با کیفیت ایرانی که در خور شخصیت مصرف‌کنندگان ایرانی باشد، نبوده است. این شرکت توانسته اولین تندیس طلایی رضایتمندی مشتری را در حوزه ابزارآلات ایرانی کسب کند.

مصلایی پور یزدی در ادامه تصریح کرد: کیفیت محصولات تولیدی شرکت آروا در مقایسه با سایر تولیدکنندگان دلیل اصلی انتخاب این شرکت بوده است. شرکت آروا توانسته در این سال‌ها به عنوان بهترین گروه تولیدی محصولات جوش و برش ایران رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرکت توزیع ابزارآلات آروا با کمک گرفتن از متخصصان این زمینه و استفاده از دانش روز ایران در کنار سرمایه‌گذرای هدفمند و کارآمد توانسته امروز در این جایگاه قرار بگیرد و تندیس رضایتمندی مشتری را کسب کند.

اهداف برگزاری این همایش را می‌توان تقویت استراتژی سازمان‌ها در جهت برآورده کردن خواسته‌های مشتریان در دوران کرونا و پسا کرونا، انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی بین‌الملی، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و تقویت استراتژی‌های سارزمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان دانست.

همایش رضایتمندی مشتری

جناب آقای سید مهدی خاتمی، معاون فروش و بازاریابی شرکت آروا افزود: دغدغه مصرف‌کنندگان همیشه پیدا کردن محصولی با کیفیت و متناسب با نیازها، بودجه و توانایی مالی‌اش بوده، این مسئله باعث شد تا شرکت آروا نیازها و دغدغه‌های اصلی مشتریان را اولویت تولید محصولات و خدمات خود قرار دهد.

مشتریان با هر توانایی مالی و هر نیازی می‌توانند به نمایندگی‌های محصولات آروا مراجعه کنند و بهترین کالا را با بهترین کیفیت خریداری کنند.

از دیگر فعالیت‌های آروا در جهت جلب رضایتمندی مشتری می‌توان به تکریم مشتری که جز اولویت‌های اصلی این شرکت است اشاره کرد، به همین جهت خدماتی که مشتریان در شرکت آروا ارائه می‌شود بر اساس شایستگی مشتریان بی‌پایان خواهد بود.

شرکت توزیع ابزار آلات آروا از اینکه توانسته با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی، قیمت مقرون به صرفه، تجهیزات مدرن، خدمات شایسته و هدفمند و تنوع چشمگیر محصولات پاسخگوی نیازهای عمده‌ای از بازار ابزار ایران باشد، بسیار خرسند است.

وفاداری و اعتماد مشتریان مهم‌ترین هدفی است که شرکت آروا در این سال‌ها برای به دست آوردن و حفظ آن در تلاش بوده است. به همین جهت این شرکت سامانه ۶۱۶۷۲ را برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مخاطبان در تمامی زمینه‌ها طراحی کرده است، چرا که رضایتمندی مشتریان تنها سرمایه ارزشمند این شرکت است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha