• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99101511558
  • خبرنگار : 50228

معاون وزیر عنوان کرد

عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان

عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان

ایسنا/خوزستان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در راستای فرمایش های وزیر ورزش، ۵۰ درصد از امکانات ورزشی در کشور به بانوان تخصیص پیدا کرده است که این نشانگر عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان است.

جمشید تقی‌زاده امروز، ۱۵ دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان اندیمشک، اظهارکرد: اگر می‌خواهیم نسل جوانی را در کشور داشته باشیم باید به سلامت بانوان فکر کرد که ورزش یکی از عمومی‌ترین آیتم‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: خوشبختانه در راستای فرمایش‌های وزیر ورزش، ۵۰ درصد از امکانات ورزشی در کشور به بانوان تخصیص پیدا کرده است که این نشانگر عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان است. تلاش‌های بسیار خوبی در بخش آموزش در حال انجام است و قطعا معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز به صورت کار جهادی در سراسر کشور این نقش را ایفا می‌کند.

معاون وزیر ورزش بیان کرد: آنچه من در بازدیدهای میدانی استانی می‌بینم، تلاش‌های همه جانبه‌ای است که معاونت‌های امور بانوان ورزش استان‌ها دارند که امیدوارم در کنار حرکت‌های جهادی صورت گرفته در کشور نیز بتوانیم تا پایان دولت امکانات بالقوه زیادی را در کنار بخش‌های دیگر برای ورزش و امور بانوان تخصیص دهیم زیرا سال ۱۴۰۰ سال المپیک و پارالمپیک است و مسابقات آسیایی را هم در پیش داریم که امیدوارم بخش بانوان ما، با درو کردن مدال‌های خوشرنگ بتواند به کاروان‌های المپیک و پارالمپیک ما کمک کند که حتما به همین صورت خواهد بود.

تقی‌زاده در ادامه گفت: باتوجه به دیدگاه مقام عالی وزارت ورزش امیدواریم که تا پایان دولت، سالن پنج هزار نفری اندیمشک به اتمام برسد. یک سالن خوب با طراحی جالب است. تنها سالنی را دیدم که جاگذاری سه تخته تشک در آن طراحی شده است که این سالن یکی از پتانسیل‌های خوب شهرستان اندیمشک است. شهرستانی که به نام کشتی در کشور معروف است، به تعبیری بتواند به عنوان یکی از پایتخت‌های کشتی کشور مطرح شود. امیدوارم تلاش‌های مدیرکل ورزش خوزستان در جهت پیگیری این پروژه هم تا پایان دولت به نتیجه برسد.

وی افزود: همچنین استادیوم تازه تاسیس ۳۵۰۰ نفری اندیمشک مطرح است که سازه بسیار خوبی است و یکی از پروژه‌های زیبایی در استادیوم سازی خواهد بود. در حال حاضر می‌بینم که ساختمان وی آی پی و فونداسیون‌ها در حال احداث است که اگر اعتبارات خوبی حاصل شود، ممکن است این پروژه نیز تا پایان دولت قابل افتتاح شود. البته نیازمند این است که از طریق وزارت نفت پیگیری‌های لازم انجام شود. لازم است از وزیر نفت نیز تشکر کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha