• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99101409977
  • خبرنگار : 50060

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

پرچم مقاومت حاج قاسم تا ظهور موعود همچنان در اوج می‌ماند

پرچم مقاومت حاج قاسم تا ظهور موعود همچنان در اوج می‌ماند

ایسنا/قزوین رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: داغ شهادت حاج قاسم هر روز بیشتر از گذشته بر دل‌های مردم احساس می‌شود؛ ‌مردمی که با بصیرت سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و حضورشان در تشییع سردار سلیمانی نشان داد که پرچم مقاومت حاج قاسم و هم‌رزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی تا ظهور امام عصر (عج) همچنان در اوج خواهد ماند.

فرشاد پیله‌چی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص گفتمان و مکتب سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم نماد مقاومت در جهان است؛ گفتمان این سردار شهید اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناخت؛ او معتقد بود همه ما در یک خانواده هستیم و باید در کنار یکدیگر درخت انقلاب را تا رسیدن به انقلاب مهدی موعود (عج) آبیاری کنیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و دفاع مقدس بود. تلاش مضاعف برای خدمت به مردم، ساده زیستی،‌ اخلاص در رفتار و عمل، تقوا و تبعیت محض از ولایت فقیه در مکتب شهید سلیمانی موج می‌زد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: این سردار سرافراز در مسیر اعتقادات و برای دفاع از وطن با خدای خود معامله کرد و این اخلاص در عمل موجب شد تا دوست و دشمن پس از شهادتش، نام او را بر زبان بیاورند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود؛‌ نمونه‌های رفتار این شهید با استکبار جهانی و عمال آن‌ها در منطقه و از سویی دیگر دلجویی و فروتنی سردار درمقابل خانواده‌ها و فرزندان شهدا خود شاهد این مطلب است.

این مسئول گفت: سردار سلیمانی هم در زمان حیات پربرکتش و هم در زمان شهادتش در قدرت گرفتن جریان مقاومت در سراسر جهان نقش بسزایی داشت؛ حاج قاسم در مقابل جریانی که اسلام، انقلاب و محور مقاومت را هدف قرار داده بود، ایستاد و به برکت خون این شهید و همرزمانش، امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی نه تنها در منطقه، بلکه در سطح بین‌المللی مثال زدنی است.

وی خاطرنشان کرد: مستکبران می‌خواستند اصول اساسی اسلام را از بین برده و مردم جهان را با اسلامی غیرواقعی و غیرعقلانی مواجه کنند، اما سردار در مقابل همه آن‌ها ایستاد و سینه سپر کرد و در نهایت شهادت حاج قاسم و ابومهدی در کنارهم برای استکبار جهانی این پیام را داشت که امت اسلام متحد بوده و تحت لوای رهبر عظیم‌الشان انقلاب راه شهدا را ادامه خواهند داد و در به ثمر نشاندن تلاش‌ها و جانفشانی‌های این شهدای بزرگوار، مصمم‌تر خواهند بود.

پیله‌چی در ادامه یادآور شد: در راستای لزوم شناختن مکتب و ادامه راه سردار سلیمانی‌ واجب است که ویژگی‌های این شهید برای آحاد مختلف جامعه بازگو شود تا از یک سو مسئولان در رفتار خود از این شهید الگو بگیرند و از سوی دیگر مردم هر روز بیشتر از گذشته قهرمانشان را بشناسند تا با ادامه دادن مکتب او، سلیمانی‌های جدیدی پرورش بیابند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان بیان کرد: یک سال از شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینش ابومهدی المهندس گذشته است؛‌ اما داغ این شهدا هر روز بیشتر از گذشته بر دل‌های مردم احساس می‌شود؛ ‌مردمی که با بصیرت سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و حضورشان در تشییع این شهدا در اقصی نقاط ایران نشان داد که پرچم مقاومت حاج قاسم و هم‌رزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی تا ظهور امام عصر (عج) همچنان در اوج خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha