• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99101007362
  • خبرنگار : 50022

مجوز تردد بین استانی به چه افرادی داده می‌شود؟

مجوز تردد بین استانی به چه افرادی داده می‌شود؟

ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با تأکید بر اینکه افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند؛ گفت: در صورت فوریت به انجام کارهای ضروری در سایر استان‌ها و نیاز به اخذ معرفی نامه تردد، افراد با مدارک کامل به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده های برون شهری مجاز است.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرمانداری کرج، وی گفت: سایر افراد شاغل در ادارات، موسسات و شرکت‌ها باید نماینده آنها جهت دریافت معرفی نامه تردد به فرمانداری محل سکونت مراجعه کنند.

فرماندار کرج تاکید کرد: افراد بیمار دارای نوبت پزشکی و احضاریه‌های قضایی نیز به فرمانداری شهرستان های محل سکونت استان مراجعه و کارت تردد دریافت کنند.

قاسم پور یادآور شد: افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و تمامی همشهریان باید نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری در محورهای برون شهری استان اجتناب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۰ ۱۵:۵۶

هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیست ، چون خودتون هم خوب میدونید وسایل نقلیه عمومی خطرش بیشتره هدف کسب درآمده ، همین و بس

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۲ ۲۰:۰۶

اگر من مسافر با خودروی خودم به مسافرت بروم بهتر است یا همان مسیر را داخل اتوبوس با مسافران دیگر باشم ؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۳۵

افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند؟!!!!!!!!! زنجیره انتقال ویروس خودش در عجبه از تصمیمات شما! آفرین به مسئولین کارکشته مملکت!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۵۸

استفاده از ناوگان عمومی برابر با احتمال بیشتر برای ابتلا به ویروس کرونا و این یعنی سومدیریت و عدم تصمیم گیری درست. که نشان دهنده کمترین اهمیت برای سلامت مسافران است

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۳ ۱۱:۰۲

اگر ویروس توسط افراد منتقل میشود که وسایل نقیله عمومی بیشتر امکان انتقال و ابتلا به ویروس را دارد ولی متاسفانه بنظر میرسد تصمیم گیرنده وسیله شخصی را (که برای مسافر ایمن تر است) عامل انتقال میداند واقعا این همه بی تدبیری جای تاسف دارد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۶ ۱۴:۰۷

خدا بهتون عقل بده اینم شد پییشنهاد اخه اگه مدیران ما سواد داشتن اوضاع اینجوری نمی شد ....وسیله نقلیه عمومی که بدتره ....یه بنده خدایی که بیمار هست با وسیله نقلیه عمومی بیاد که بیماری رو بگیره وقعا که