• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100604358
  • خبرنگار : 30054

ترکیب زیبای موزاییک و چمن مصنوعی

ترکیب زیبای موزاییک و چمن مصنوعی

اگر تراس و بالکن و یا حیاطی دارید که می خواهید چمن مصنوعی را لا به لای موزاییک و سنگ فرش های آن نصب کنید، مطمئن باشید که حال و هوای آن جا را تازه و با نشاط می نمایید و از این رو محیط دلپذیرتر و دلنشین تری خواهید داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آسیاچمن، این شرکت با سال ها سابقه در زمینه ارائه بهترین انواع چمن مصنوعی به مشتریان عزیز می تواند پاسخ این سوال را به خوبی مشخص نماید.

اما سوال این جا است که آیا ترکیب موزاییک و چمن مصنوعی امکان پذیر است؟

البته که ترکیب چمن مصنوعی و با سطوحی سنگی مانند موزاییک و سنگ فرش می تواند خارق العاده باشد، اما باید خیلی احتیاط کنید. از جایی که تردد و ترافیک در این مکان ها بالا است  یا حتی امکان دارد چنین ترکیبی در پارکینگ و یا حیاط خانه که محل تردد خودرو می باشد، نصب گردد، باید نوع مناسبی از چمن مصنوعی را انتخاب کنید که بتواند سال ها بدون هیچ نگرانی و هزینه های اضافه، ماندگار مانده و زیبایی و حالت خود را مانند روز اول حفظ کند.

ما در شرکت آسیاچمن به مشتریان خود ارتفاع الیاف ۱۵ تا ۲۵ میلیمتری را توصیه می کنیم. زیرا معمولا چمن مصنوعی بین سنگی یا بین موزاییک در مکان های پرتردد نصب می شود، از این رو این اندازه الیاف بسیار ایده آل می باشد.

دقت کنید استاندارد عرض فضای بین دو موزاییک باید ۵ سانتی متر باشد و همچنین ارتفاع بین دو موزاییک نیز نهایتا ۱.۵ سانتی متر خواهد بود.سعی کنید چمنی را انتخاب کنید که ارتفاعش حدود ۵ میلیمتراز ارتفاع فضای بین دو موزاییک بیشتر باشد.

فراموش نکنید اگر برای خرید چمن مصنوعی به شرکت آسیا چمن زنگ زدید و واژه واش بتن را شنیدید تعجب نکنید.واش بتن نام دیگر بین موزاییک می باشد.

چمن مصنوعی مدل صدف ۲۵ میلیمتر:

یکی از چمن های مصنوعی پیشنهادی بخش فروش شرکت آسیا چمن برای استفاده در فضای بین موزاییک چمن مصنوعی مدل صدف ۲۵ میل می باشد که هم از لحاظ ارتفاع و هم از لحاظ زیبایی و استحکام استانداردهای لازم را دارا می باشد.

پس زمان را از دست ندهید و همین الان با شماره تلفن ۴۱۱۲۷-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فروش شرکت آسیا چمن شما رو برای یک خرید خوب راهنمایی میکنند.

اما شاید نگرانی بعدی شما این باشد که آیا چمن مصنوعی می تواند آب باران یا آب ناشی از آبیاری و شستن سطوح موزاییکی و سنگ فرش را به خوبی تخلیه کند و موجب آب گرفتگی نشود؟

چمن مصنوعی با یک لایه مشبک ساخته شده که آب را به بهترین وجه ممکن زهکشی می نماید. این لایه از اهمیت بالایی برخوردار است و عدم وجود آن حیاط یا تراس و بالکن شما را غرق در آب می کند.

مورد شگفت انگیزی که درباره چمن مصنوعی و موزاییک و سنگ فرش ها وجود دارد این است که دست شما برای استفاده از آن به شکل ها و روش های مختلف باز است.

شما در این جا با هیچ نوع محددیتی رو به رو نیستید و می توانید از قوه خلاقیت و ابتکار خود بهره گرفته و بهترین چشم انداز را در حیاط یا تراس و بالکن خود به وجود آورید.

انتخاب موزاییک های بزرگ یا کوچک، نصب چمن مصنوعی به صورت نوارهای باریک یا عریض، به صورت خطوط راست یا مارپیچ یا هر چیز دیگر، شما می توانید شگفت انگیزترین و منحصر به فردترین طراحی را با چمن مصنوعی و موزاییک ها رقم بزنید و از دیدن آن غرق لذت شوید.

شرکت آسیا چمن با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و شرکت در پروژه های مسکونی و تجاری مختلف و متعدد، تجربه های ارزشمند بسیاری را کسب نموده است، از این رو می تواند با ارائه ایده های ناب و ارائه بهترین نوع چمن مصنوعی، رویای سبز شما را به واقعیت تبدیل کند.

آدرس وب سایت مارو فراموش نکنید: www.asiagrass.com

و همچنین شماره تماس ما: ۴۱۱۲۷-۰۲۱

دپارتمان فروش: آقای امیرحسین فکوررحیمی(کارشناس فروش چمن مصنوعی)

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha