• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99100503544
  • خبرنگار : 50189

استاندار کرمان در مراسم افتتاح خط تولید جدید ریگان خودرو عنوان کرد

قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو

قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: اعتقاد دارم که از بخش خصوصی در تولید خودرو باید به شکل جدی حمایت شود.

دکتر "علی زینی وند" عصر امروز پنجم دی ماه در بازدید از کارخانجات خوردوسازی ارگ جدید بم، تغییر و به روزرسانی تکنولوژی را لازمه افزایش سالن‌های تولید دانست و در ادامه با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ریگان خودرو عنوان کرد: این مجموعه از کارخانجات خوب و با دانش فنی پیشرفته است که در تولید اتوبوس‌های درون شهری فعالیت دارد و ظرفیت خوبی برای رفع نیازمند کشور در این جهت است.  

استاندار کرمان همچنین با اشاره به خط تولید جدید این کارخانه گفت: ارگ جدید بم پایگاه اصلی در تولید خودروها است و اعتقاد دارم بخش خصوصی در تولید خودرو باید مورد حمایت جدی قرار گیرند، وزیر صمت هم در این زمینه قول داده اند و از آنها حمایت می‌کنیم.  

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و هیات همراه، نماینده مردم شهرستانهای شرقی در مجلس، فرماندار بم و تعدادی از مدیران محلی، خط تولید یکی از محصولات ریگان خودرو افتتاح شد.

بازدید از واحدهای تولیدخودرو در ارگ جدید از جمله خط تولید خودروهای برقی و اتوبوسهای شهری از دیگر برنامه‌های امروز استاندار کرمان در سفر به بم بود.  

به گزارش ایسنا، این بازدید با حضور آیت الله محامی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و هیات همراه به منظور افزایش تعاملات و مشارکت های اقتصادی دو استان صورت گرفت.

همچنین عصر امروز استاندارکرمان به اتفاق مشاور اقتصادی و مدیرکل دفتر استاندار، فرمانداربم، اعضای شورای شهر بروات، با حضور در بهشت زهرا و گلزار شهدای "بروات" با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره جانباختگان زلزله ۵ دی ماه ۸۲  را گرامی داشت و با آرمان های شهیدان، تجدید میثاق کرد.

اعضای شورای بروات نیز بعدازظهر امروز در نشستی با استاندار کرمان مسائل و مشکلات شهر را طرح کردند و استاندار کرمان برای حل آنها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز استاندارکرمان از مرکز جامع توانبخشی هلال احمر و نمایشگاه عکس زلزله بم برپاشده در آن بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha