• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99100200876

آغاز عملیات ساخت ایستگاه پلیس شاهچراغ

ایسنا/فارس عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پلیس راهور حرم مطهر حضرت شاهچراغ با حضور مسئولان آغاز شد.

به مناسبت هفته حمل و نقل در مراسمی با حضور صحرائیان معاون توسعه و عمران حرم مطهر، قائدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز، طهماسبی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، قلندری شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز، عملیات احداث ساختمان پلیس راهور حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد.

صحرائیان در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت های عمرانی و خدماتی که تاکنون توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در محدوده اطراف حرم مطهر انجام شده، ابراز امیدواری کرد احیاء، بازآفرینی و زیباسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر با جدیت بیشتری ادامه یابد.

معاون تولیت حرم شاهچراغ گفت: امید که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نگاه کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی در اختصاص بودجه به سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) در ایران اسلامی و تاکید آیت الله دژکام تولیت این بارگاه منور بر تکریم زائران و مجاوران و رفع مشکلات ترافیکی و راه های دسترسی به آستان مقدس، گام های موثرتری برای رفع این معضل با همکاری دستگاه های ذیربط برداشته شود.

او گفت: روان سازی ترافیک و تسهیل دسترسی به حرم مطهر و بافت تاریخی پیرامون آن می تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی و تاریخی شیراز داشته باشد. 

صحرائیان خاطر نشان کرد: امید که با پیگیری و مساعدت استانداری فارس، شورای شهر و شهرداری شیراز و مجمع نمایندگان شیراز و استان به زودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو در مجاورت حرم مطهر و اتصال آن به خطوط فعال قطار شهری شیراز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha