• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99092922689
  • خبرنگار : 50176

‌استاندار لرستان:

بهترین هدیه مردم به مناسبت روز پرستار، عدم برگزاری جشن شب یلدا به شکل سنتی است

بهترین هدیه مردم به مناسبت روز پرستار، عدم برگزاری جشن شب یلدا به شکل سنتی است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بهترین هدیه مردم به مناسبت روز پرستار، عدم برگزاری جشن شب یلدا به شکل سنتی است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که امروز ۲۹ آذرماه به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه طبق آخرین آماری که امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد، در کل کشور وضعیت بیماری رو به بهبودی است و در لرستان هم به‌واسطه رعایت مردم وضعیت بیماری از حیث آمار ابتلا و میزان مرگ‌ومیر رو به کاهش است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به لزوم رعایت مردم، تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً گفتیم این وضعیت قابل اعتماد نیست و هر لحظه ممکن است تغییر کرده و به وضعیت دیگری منجر شود لذا ضرورت دارد مردم عزیز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار لرستان با توجه به در پیش بودن شب یلدا و فرارسیدن روز پرستار، خاطرنشان کرد: بهترین هدیه‌ای که مردم می‌توانند به پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار هدیه کنند؛ عدم برگزاری مراسم شب یلدا به شکل سنتی و پرهیز از هرگونه دور همی است.

 خادمی اضافه کرد: شایسته است مردم با استفاده از روش‌های غیرحضوری از طریق تلفن و یا فضای مجازی این سنت را به‌جا بیاورند.

وی بیان کرد: به همین دلیل محدودیت‌هایی پیشگیرانه در سطح استان در ۲۹ و ۳۰ آذرماه اعمال خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه تمامی بازار در سطح استان به‌جز گروه یک که نیازهای اصلی و ضروری مردم را تأمین می‌کند از ساعت ۱۸ عصر تعطیل می‌شود همچنین در این دو شبانه‌روز از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد منع رفت‌وآمد شبانه برای خودروها با پلاک شخصی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha