• دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99092418592
  • خبرنگار : 50167

یلدا به خوابگاه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان می‌رود

یلدا به خوابگاه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان می‌رود

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه یلدا که همزمان با روز پرستار است، به ‌صورت مجازی برگزار می‌شود و خوابگاه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی استان رنگ و بوی یلدا خواهد گرفت.

حسین عمارلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برنامه‌های یلدایی دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان با همکاری کانون شعر و ادب دانشجویی و پرستاری این دانشگاه به دلیل هم‌زمان بودن روز یلدا با روز پرستار چندین برنامه با این موضوع به صورت مجازی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد فضای یلدایی برای دانشجویان غیربومی مستقر در خوابگاه دانشگاه علوم‌پزشکی استان، افزود: برنامه مجازی یلدا مخصوص دانشگاه علوم‌پزشکی استان بوده و شامل برنامه‌های متنوع و مسابقه یلدایی است.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌های گذشته برنامه شعر و یلدا با حضور چند صد دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی استان برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه لغو شده است، تصریح کرد: امسال دانشجویان در اتاق‌های خود که یک الی دو نفره بوده برنامه‌های یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا زنجانی‌ها یلدای خود را به صورت مجازی در کنار خانواده خود برگزار کنند، ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال همه دستگاه‌های اداری استان از جمله صدا و سیما استان زنجان برای یلدا ۹۹ برنامه‌های متنوع مجازی را تدارک دیده‌اند.

عمارلو با بیان اینکه دانشجویان سال آخر پزشکی و پرستاری به‌صورت مستقیم کار درمانی انجام می‌دهند و در حال خدمت به زنجانی‌ها هستند، اظهار کرد: آموزش سایر دانشجویان بیشتر مجازی بوده و تنها در مواردی خاص عملی که امکان برگزاری مجازی وجود ندارد، در مدت کوتاهی با تعداد محدود آموزش ارائه می‌شود و دانشجویان مدام در دانشگاه حضور ندارند.

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن وسایل حفاظت فردی و وسایل گندزدا مانند الکل در اختیار دانشجویان مستقر در خوابگاه دانشگاه علوم‌پزشکی استان، خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع کرونا کمبودهایی از لحاظ تامین وسایل حفاظت فردی مورد نیاز دانشجویان وجود داشت اما اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha