• یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 99092317839
  • خبرنگار : 71599

«با کلیپ و تبلیغ نمی‌توان از پرستار تقدیر کرد؛ باید درکشان کرد»

ویدئو / پای صحبت‌های «مکوندی»، راننده مهربان خوزستانی

ویدئو / پای صحبت‌های «مکوندی»، راننده مهربان خوزستانی

هفته گذشته انتشار صحبت‌های تماس یکی از سفیران تپسی با اپراتور این شرکت، بازتاب زیادی در شبکه‌هاب اجتماعی و رسانه‌ها داشت. آقای مکوندی از کارشناس پشتیبانی تپسی درخواست کرد کرایه‌ای که توسط مسافرش پرداخت شده بود، به حساب خودش برگردد؛ چون این مسافر، پرستار بخش کرونا بوده و او از پرستاران این بخش،کرایه نمی‌گیرد.

خبرنگار: دلال آلبوشهبازی/ تصویربردار: علیرضا محمدی/ تدوینگر: نوید مرسلی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۳ ۱۹:۴۲

این نماد روحیه و شخصیت بیشتر خوزستانی و جنوبیهاست است اینها را فراموش نکنید

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۴ ۰۸:۵۶

درود بر خوزستانی ها و جنوبی ها که هرچقدر هم دستشون تنگ و جیبشون خالی باشه دلشون از همه ی مردم بزرگتره. این وضعیت واقعا حقشون نبوده و نیست... امیدوارم اوضاع همه بهتر بشه