• چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99091915373
  • خبرنگار : 50228

نتایج روز نخست هفته اول لیگ وزنه‌برداری کشور در اهواز

نتایج روز نخست هفته اول لیگ وزنه‌برداری کشور در اهواز

ایسنا/خوزستان روز نخست هفقه اول لیگ برتر وزنه برداری کشور به میزبانی باشگاه فولاد خورزستان برگزار شد.

روز نخست هفته اول فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری کشور، از امروز (۱۹ آذرماه) به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تیم عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، شرکت ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان در این رقابت ها حضور دارند.

در پایان مسابقات دسته ۵۵ کیلوگرم این رقابت ها، پیمان دهقانی از گوهر زمین در مجموع با ثبت ۲۰۴ کیلوگرم، محمد اصغری نژاد از ملی حفاری با ثبت ۲۰۳ کیلوگرم در مجموع و رضا ایرانمنش از گوهر زمین با ثبت رکورد مجموع ۲۰۲ کیلوگرم، به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز حافظ قشقایی با مجموع ۲۸۷ کیلوگرم و یعقوب پشوتنی در مجموع با ۲۴۸ کیلوگرم هر دو از باشگاه فولاد به ترتیب در رده های اول و دوم جای گرفتند و حسن گلپرور از باشگاه ملی‌حفاری با ثبت رکورد مجموع ۲۴۶ کیلوگرم، عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین در دسته ۶۷ کیلوگرم، جابر بهروزی از باشگاه گهرزمین سیرجان با ثبت رکورد ۲۹۲ کیلوگرم در مجموع، محمد محمدی از باشگاه فولاد با مجموع ۲۹۰ کیلوگرم و کیومرث مقدسی از باشگاه گهرزمین سیرجان با رکورد مجموع ۲۵۸ کیلوگرم، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته ۷۳ کیلوگرم نیز میرمصطفی جوادی از باشگاه گوهرزمین با رکورد مجموع ۳۳۲ کیلوگرم، روح‌الله بیرانوند از باشگاه ملی‌حفاری با ثبت رکورد مجموع ۳۲۱ کیلوگرم و سپنتا حاکم‌زاده از باشگاه نیروی زمینی با رکورد مجموع ۲۶۶ کیلوگرم، به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در روز نخست این رقابت ها ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری استان، از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند. همچنین بخشی از مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان پخش شد.

هفته اول لیگ برتر وزنه برداری روز جمعه هفته جاری با شناخت نفرات برتر سایر اوزان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha