• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99091108624
  • خبرنگار : 50024

اپلیکیشن «برق من» را نصب کنید

اپلیکیشن «برق من» را نصب کنید

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا شرکت برق استان اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان کرده است، گفت: شهروندان می‌توانند از سه طریق خدمات مورد نیاز خود بدون مراجعه به واحدهای شرکت برق دریافت کنند.

وی ادامه داد: روش اول نصب اپلیکیشن " برق من" بر روی تلفن همراه است که  از طریق آن مشترکان می‌توانند به راحتی صورتحساب پرداخت کنند، بدهی خود را مشاهده و درخواست‌های خود را برای رسیدگی ارجاع دهند و بعد پیگیر نتیجه آن باشند.

وی توضیح داد: در روش دوم مشترکان می‌توانند با سامانه ۱۵۲۱ تماس بگیرند و خدمات مناسب خود را دریافت کنند و در روش سوم هم  مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق البرز از خدمات لازم برخوردار شوند.

بیات اضافه کرد: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق ۵۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha