• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99090403426
  • منبع : نمایندگی سمنان

انجام کارهای عقب افتاده بانکی با استفاده از فرصت دورکاری!!

انجام کارهای عقب افتاده بانکی با استفاده از فرصت دورکاری!!

ایسنا/سمنان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: امکان کاهش نیروی انسانی در شعبات بانکی امکان‌پذیر نیست.

بهکارمرام 4 آبان‌ماه در نشست قرارگاه مقابله با کرونا در سمنان اظهار کرد:در بخش اداری بانک‌ها می شود با ۱۰ درصد کارمندان‌ هم در زمان اعلام محدودیت کرونایی به فعالیت ادامه داد اما در باجه شعبه بانک‌ها با توجه به مراجعه مردم امکان کاهش نیروی انسانی وجود ندارد.

وی با انتقاد از افزایش مراجعات و انجام کارهای عقب افتاده بانکی کارمندان با استفاده از فرصت دورکاری در ایام محدودیت های کرونایی ادامه داد: دورکاری کارمندان و تعطیلی برخی از اصناف باعث شده است که در روزهای گذشته اقشار مردم به کارهای بانکی عقب مانده خود برسند و مراجعه مردم در بانک‌ها همچنان به حال خود باقیست.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان افزود: در بحث دورکاری کارمندان باجه شعبه بانک‌ها اختیار به مدیریت شعبه داده شده تا با تشخیص و مسئولیت خود نسبت به دورکاری یا حضور کارکنان باجه شعب تحت مدیریت خود اقدام‌ کند.

وی تصریح کرد: کارکنان شعب بانک‌ها به دلیل کاهش نیافتن مراجعه های مردم تحت فشار هستند و باید دولت الکترونیک به معنای واقعی در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان با اشاره به بستر مناسب برای انجام فعالیت های بانکی در فضای مجازی اظهار کرد: افزایش ارائه خدمات غیرحضوری در استان در دستور کار بانک های عامل بوده و اجرای طرح بانک داری الکترونیکی نیازمند عزم‌ ملی است.

 خدمات‌ غیرضروری بانک‌ها به بعد از محدودیت ها موکول شود
همچنین شریفی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان خواستار نظارت بر حُسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های عامل از سوی مدیران امور شعب بانک های استان شد و گفت: بانک های خصوصی موظفند در ارتباط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس تعیین تکلیف شوند و این بانک‌ها باید تابع دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا باشند.

وی با بیان اینکه باید ارائه خدمات الکترونیک در بانک‌های عامل استان با هدفکاهش مراجعه حضوری اقشار مردم افزایش یابد پیشنهاد داد: بخشی از خدمات‌دهی غیرضروری بانک‌ها به بعد از پایان محدودیت ها موکول شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از مدیران استان خواست: اطلاع‌رسانی از روند خدمات‌دهی بانک های عامل، دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها تامین اجتماعی در زمان محدودیت های کرونایی به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها قابل توجه است که باید با تلاش مدیران مربوط برای رفع این دغدغه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش شیوع کرونا ویروس در این مکان های خدمت رسانی اقدام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha