• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99082920317
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل خبرداد

لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل


لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از لغو قرارداد پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل خبر داد.


جواد انصاری ۳۹ آبان در یکصد و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور پنجم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان میراث گران‌سنگ امام راحل و انقلاب اسلامی، امروز در همه عرصه‌ها اسباب عزت و افتخار این کشور است.
وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور در همه عرصه‌ها حضور آگاهانه در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند و قطعا در ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل خواهند کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: آزادی سوسنگرد و شهیدانی که در این مسیر عزتمندانه تقدیم کردیم، برای همیشه تاریخ در سربرگ افتخارات و عظمت این ملت به یادگار خواهد ماند.
انصاری به برگزاری جلسات شورای شهر اردبیل در ایام کرونا با حضور اعضا و چند نفر از خبرنگاران اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم در کمتر از یک ساعت جلسات را جمع‌بندی کرده و با تاکید ستاد استانی کرونا، در جهت حل مشکلات مردم طرح‌ها و لوایح را مورد بررسی قرار دهیم.
وی به مزایده شهرداری در فروش اموال و مایملک خود اشاره کرد و ادامه داد: در کنار فروش این مایملک به صورت کارشناسی و دقیق، اولویت شهرداری باید بازگشایی معابر و مسیرهای اصلی شهر باشد.
انصاری از موافقت اعضای شورای شهر اردبیل با خرید زمین از تعاونی مسکن علوم پزشکی در جنب هواشناسی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری این زمین را به عنوان ذخیره شهری خریداری و نگهداری می‌کند تا به موقع از این فضاها به نفع توسعه و تحول شهری استفاده کند.
وی به لغو قرارداد پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل اشاره کرد و گفت: بعد از سال‌ها تأخیر و تعلل سرمایه‌گذار در اجرای این پروژه با سهم 65 درصدی سرمایه‌گذار و 35 درصدی شهرداری، شورای عالی سرمایه‌گذاری و شورای شهر تصمیم گرفت تا این قرارداد را ابطال کرده و نسبت به انتخاب سرمایه‌گذار جدید اقدام کند.
انصاری همچنین به موضوع تعیین تکلیف دکه‌ روزنامه‌ فروشی شریعتی اشاره کرد و افزود: ما معتقدیم باید فعالیت دکه‌های مطبوعاتی و روزنامه‌ فروشی براساس قرارداد شهرداری با صاحبان این دکه‌ها به صورت اجاره‌ای انجام شده و شهرداری حق و حقوق خود را از این محل به خوبی دریافت کند.
رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: صاحب دکه شهرداری است و افراد اجاره‌نشین در این مکان‌ها اجازه خرید و فروش دکه‌ها را ندارند و اگر به این کار غیرقانونی دست بزنند قطعا با رفتار متقابل شهرداری در حفظ حقوق شهروندان روبه‌رو خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم مشکل به وجود آمده در خرید و فروش دکه‌ مطبوعاتی میدان شریعتی با تدبیر شهرداری اردبیل برطرف شده و بیش از هر زمان دیگر زمینه استفاده درست و بهینه از این فضاها فراهم آید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha