• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99082920230
  • منبع : نمایندگی همدان

توسعه خانه‌های ورزشی در روستاهای بزرگ بخش مرکزی اسدآباد

توسعه خانه‌های ورزشی در روستاهای بزرگ بخش مرکزی اسدآباد
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه توسعه خانه‌های ورزشی در روستاهای بزرگ و پرجمعیت بخش در برنامه قرار دارد، گفت: در این راستا هر روستای بخش که دارای مکان بدون استفاده و غیر فعال و مناسب باشد با تأیید اداره ورزش و جوانان نسبت به راه‌اندازی خانه ورزش روستا اقدام خواهیم کرد.

سلیمان نظری دوست در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۰ خانه ورزش در سطح روستاهای بزرگ این شهرستان وجود دارد که این تعداد خانه‌های ورزش به دلیل وضعیت شیوع کرونا فعالیت ندارند، افزود: توجه به توسعه خانه‌های ورزش روستایی  بهترین ظرفیت برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی نهفته جوانان و نوجوانان بوده که با کشف این استعدادها و میدان دادن به این سرمایه‌های انسانی و ورزشی به‌طور قطع می‌توانند برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان کارهای عمرانی از محل بودجه دهیاریها در سطح روستاهای بخش انجام گرفته است، تصریح کرد: جدول‌گذاری ،زیرسازی معابر ،احداث کانال سنگی ،ترمیم پل‌ها ،لایروبی جداول از جمله اقدامات انجام شده در سطح بخش توسط ۵۵ دهیاری در حال فعالیت روستاهای بخش می‌توان برشمرد.

نظری دوست ملحمدره و ویرایی را از روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی برشمرد و بیان کرد: سنگ‌فرش معابر روستاهای هدف گردشگری و بهسازی و آسفالت معابر این روستاها با هدف سهولت در تردد تداوم دارد و تاکنون برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر سه میلیارد تومان از محل  اعتبارات دستگاه‌های مختلف هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در شــرایط اقتصادی تحریم دولت مصمم اســت پروژه‌هایی که ۵۰  درصد پیشرفت دارند را به اتمام برساند که به تبع تصمیم دولت در استان و شهرستان و بخش مرکزی این موضوع نیز در حال پیگیری بوده و ما شاهد آسفالت راه‌های روستایی قاسم آباد خنداب، قمشــانه، سیاه گله به سوتپه هســتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha