• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99082819687
  • خبرنگار : 30054

۱۲ نکته طراحی ساک دستی

۱۲ نکته طراحی ساک دستی

با توجه به داغ بودن بازار رقابت بین کسب‌ وکارهای مختلف باید برای معرفی خود و خدمات‌تان شروع به تبلیغ نمایید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ بازار، چاپ ساک دستی می‌تواند یکی از هوشمندانه‌ترین وشیک‌ترین شیوه‌ی تبلیغاتی باشد که می‌تواند معرف برند شما و ویترینی برای کسب‌وکارتان به حساب بیاید.

اولویت اول در استفاده و طراحی ساک دستی، انتخاب مواد است. در این متن شما را با مزایای ساک دستی و نکات طراحی ساک دستی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 کاغذ کرافت، کاغذ لمینت، کتان و پلی بوم‌ها چندین گزینه‌ی مناسب برای انتخاب مواد به شمار می‌روند که شما می‌توانید برحسب میزان بودجه‌ی خود و کارایی که مدنظر دارید از یکی از این جنس‌ها را استفاده نمایید.

به طور مثال کیف‌‎هایی از جنس کتان، بسیار بادوام و مناسب برای استفاده‌ی روزمره جهت حمل وسایل ضروری به حساب می‌آیند. اما ساک‌های دستی از جنس کرافت برای حمل مواد غذایی مناسب هستند و دوام کمتری دارند.

مزایای ساک‌های دستی تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما چیست؟

هر شرکتی خواهان شناساندن برند و نام تجاری خود به دیگران است تا از این طریق بتواند آنها را برای استفاده از محصولات خود ترغیب کرده و به تعداد مشتریان خود بیافزاید و در نهایت سودآوری داشته باشد.

درست است که رسیدن به این هدف بسیار دشوار است اما یکی از راه‌های دستیابی به این هدف می‌تواند استفاده از ساک‌های دستی باشد. دقت داشته باشید که این کیف‌ها به معنای واقعی کلمه یک بوم خالی هستند که می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید روی آن قرار دهید.

این بدان معنی است که شما می‌توانید طرحی چشم‌نواز ایجاد کنید که پیام شما را به هر کسی که می‌بیند منتقل نماید. می‌توانید چیزی بسازید که مردم بخواهند از آن استفاده کنند و دیگران هم متوجه آن شوند.

فقط خلاق باشید، و با طراحی مناسب، برجسته و هوشمندانه این ساک‌ها می‌توانید به افزایش چشمگیر مشتریان خود کمک نمایید. طراحی خلاقانه و جنس محکم و با دوام ساک‌های دستی چاپ بازار یکی از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید به استفاده دوباره و دوباره‌ از این ساک‌های دستی امیدوار باشید.

به عبارتی دیگر می‌توان گفت مردم با استفاده از این ساک‌ها در جاهای مختلف به طور غیر مستقیم نقش بازاریاب و معرف برند شما را بازی خواهند کرد.

نکات مهم در طراحی ساک‌های دستی

۱. از رنگ سازمانی خود در طراحی ساک‌های دستی‌ استفاده نمایید.

از آنجایی که رنگ سازمانی نماد و نشان دهنده‌ی برند تجاری شما است و به نوعی معرف شما نیز به حساب می‌آید پس باید در طراحی ست اداری، طراحی و چاپ کارت ویزیت و ساک دستی و ... از آن استفاده نمایید.

۲. رقبا را رصد کنید

به طراحی ساک‌های دستی رقبایتان توجه کنید هر کاری آنها انجام داده‌اند که از نظر شما جنبه‌ی منفی است شما از آن تبعیت ننمایید و آن کار را انجام ندهید و کاری متفاوت انجام دهید. این بهترین راه برای بازاریابی و متفاوت بودن است.

۳. مطمئن شوید که ساک استحکام و دوام خوبی دارد

اطمینان حاصل کنید که جنس ساک دستی شما آنقدر محکم است که بتواند علاوه بر حمل محصول و کالای شما، برای مصارف روزمره نیز استفاده شود.

۴. به نام تجاری و لوگوی خود اهمیت دهید

استراتژی استفاده از این ساک‌ها صرفا برای تاثیرگذاری و جلب مخاطب است. پس به این موضوع توجه داشته باشید.

۵. انتخاب فونت و رنگ مناسب

باید در طراحی ساک‌های دستی از فونت خوانا و رنگ مناسب استفاده نمایید. دقت داشته باشید نباید فونت شما کمتر از ۶ PT باشد زیرا اصلا خوانایی ندارد. همچنین می‌توانید از فونت‌های خلاقانه و جذاب نیز برای افزایش میزان تاثیرگذاری خود استفاده نمایید.

۶. طراحی استاندارد

فایل شما باید حداقل Dpi ۳۰۰ و با سیستم رنگی CMYK طراحی شود تا در هنگام چاپ مشکلی در رنگ و طرح ایجاد نشود.

۷. رعایت حاشیه امن طرح

دقت داشته باشید که حتما رعایت حاشیه ۲ سانتی‌متری را از طرفین انجام دهید تا مشکلی در هنگام برش ایجاد نشود.

۸. استفاده به‌اندازه از عکس

بهتر است در طراحی ساک‌های دستی از عکسِ زیاد استفاده ننمایید مگر اینکه تصویر شما بسیار خلاقانه و منحصربه‌فرد باشد.

۹. درج لوگوی برند

لوگو و برند خود را بر روی ساک دستی درج کنید تا نماد و معرف شما باشد و مخاطبان را با شما آشنا نماید.

۱۰. طرح را شلوغ و گیج‌کننده ننمایید

هر چه طرح شما ساده‌تر و مینیمال‌تر باشد مخاطبِ هدف پیام شما را بهتر دریافت می‌کند. 

۱۱. شناخت بازار هدف

 بهتر است قبل از طراحی از بازار هدف خود اطلاع یابید و سعی کنید مطابق با سلیقه‌ی این قشر از اجتماع طراحی انجام دهید.

۱۲. از هر دو طرف کیف استفاده کنید

اگر در هر دو طرف کیف طرحی داشته باشید، جالب‌تر به نظر می‌رسد. به طور مثال می‌توانید تصویر را نصف کنید و هر قسمت را در یک طرف ساک طراحی کنید یا اینکه طرحتان از یک طرف شروع شود و به طرف دیگر ختم ‌شود یا ممکن است در یک طرف سوال باشد و در طرف مقابل پاسخ داده شود. مردم کنجکاو هستند، بنابراین این نوع کیف مطمئناً باعث جذب بیشتر می‌شود.

کلام آخر

اگر به دنبال یک استراتژی سریع و اثربخش هستید استفاده از ساک‌های مارک‌دار راهی است که می‌تواند مطمئناً شما را به هدف خود برساند پس باید سفارش ساک دستی خود را به مجموعه‌ای متخصص و حرفه‌ای بسپارید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

مجموعه‌ی چاپ بازار با توجه به دارا بودن گرافیست‌های مجرب و استفاده از دستگاه‌های به‌روز، ساک‌های دستی با کیفیت و با دوامی ‌برای شما طراحی می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha